تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 14:14
کد خبر : 6202

با هدف انجام مسئولیت های اجتماعی صورت گرفت:

اختصاص دومیلیارد ریال تسهیلات جهت خرید تبلت توسط بانک ملی

اختصاص دومیلیارد ریال تسهیلات جهت خرید تبلت توسط بانک ملی
اخبار پولی مالی- بانک ملی ایران اداره امور شعب استان گیلان مبلغ دومیلیارد و پانصد میلیون ریال کمک بلاعوض جهت خرید تبلت و اهدای آن به دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان اختصاص داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ایت بانک با امضای تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت خرید تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار استان و با هدف انجام مسئولیت های اجتماعی خود اقدام کرده است.
سیدرسول میرخلفی رئیس اداره امور شعب استان گیلان در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ خرید تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ، یکی از رسالت های بانک ملی ایران را تلاش در انجام مسئولیت‌های اجتماعی دانست و اقدامات اخیر بانک از جمله ساخت مدرسه و پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا را از مصادیق بارز فعالیت این حوزه عنوان کرد.
میرخلفی در ادامه سخنان خود گفت: با غیرحضوری شدن آموزش، اغلب خانواده ها سختی‌های کار معلمان را بیشتر درک کردند و بانک ملی ایران به رسالت خود در راستای کمک به امر آموزش با حمایت صندوق پس‌انداز ملی به اختصاص مبلغ دومیلیارد و پانصد میلیون ریال کمک بلاعوض جهت خرید تبلت و اهدای آن به دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان گیلان اقدام کرد.
در ادامه این مراسم عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به همکاری بی نظیر مردم و نهادهای مختلف در دوران شیوع ویروس کرونا در راستای تهیه تجهیزات کمک آموزشی برای بیش از ۱۹۰۰۰ دانش آموز کم برخودار ، به نمایندگی از ۱۵۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام ، از مشارکت بانک ملی ایران در استان گیلان در طرح تهیه تبلت برای این عزیزان تقدیر کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته‌ی امداد اگر چه از لحاظ مالی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند اما در سطوح بالای هوشی و علمی قرار دارند و در گذشته نیز بسیاری از این عزیزان به موفقیت‌های بزرگ علمی و اجتماعی دست یافته‌اند و امیدواریم در کشور هیچ دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی از تحصیل باز نماند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.