تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 - 13:53
کد خبر : 46725

اختتامیه جشنواره ملی قرض‌الحسنه با حضور مقامات عالی دولت برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره ملی قرض‌الحسنه با حضور مقامات عالی دولت برگزار می‌شود
اخبار پولی مالی_ اختتامیه نخستین جشنواره ملی علمی، فرهنگی-هنری قرض‌الحسنه با حضور مقامات عالی دولت در روز ۱۴ اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نخستین جشنواره ملی علمی، فرهنگی-هنری قرض‌الحسنه که به همت این بانک برگزار شده، با استقبال پژوهشگران، فعالان رسانه و هنرمندان روبه‌رو شده است.

دبیرخانه این جشنواره آثار را در حوزه‌های رسانه، فرهنگی-هنری و همچنین پژوهش و نوآوری دریافت کرده و ۸۵۰ اثر در گروه‌های مختلف به این جشنواره ارسال شده است.

اختتامیه این جشنواره روز یکشنبه ۱۴ اسفند با حضور مقامات عالی دولت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، مقامات پولی و بانکی، مدیران عامل بانک‌ها، خیرین حوزه قرض‌الحسنه، علما و نخبگان فرهنگی، علمی و اصحاب رسانه در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نخستین دوره جشنواره ملی فرهنگی هنری قرض‌الحسنه، از صاحبان آثار برگزیده قدردانی می‌شود.

همچنین در این همایش ملی، انتشار اوراق قرض‌الحسنه، پلتفرم نئوبانک قرض‌الحسنه و اجرای پروژه دریافت مزد خدمت به جای کارمزد ثابت وام‌های قرض‌الحسنه رونمایی خواهد شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.