تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 10:16
کد خبر : 11293

از سوی فرزین مدیر عامل صورت گرفت:

ابلاغ دستور پرداخت تسهیلات بدون ضامن به شعب بانک ملی

ابلاغ دستور پرداخت تسهیلات بدون ضامن به شعب بانک ملی
اخبار پولی مالی- دستور پرداخت تسهیلات خرد تا سقف یک میلیارد ریال مطابق شرایط جدید و بدون ضامن به شعب بانک ملی ایران ابلاغ شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا فرزین، مدیر عامل بانک ملی ایران  افزود: در پی دستور رئیس جمهور و ابلاغ وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر لزوم پرداخت تسهیلات بدون ضامن به مشتریان معتبر که شرایط لازم را نیز داشته باشند، بانک ملی ایران این موضوع را به همه شعب خود ابلاغ کرد.

وی اظهار کرد: بر این اساس، پرداخت تسهیلات خرد از این پس متناسب با رتبه اعتباری مشتریان و مطابق با دستورالعمل صادره خواهد بود.

فرزین اظهار داشت: سهولت پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان خوش حساب، مورد تاکید دولت است و اگر فردی پیشتر در نوبت بوده و اکنون زمان دریافت تسهیلات وی رسیده است نیز می تواند بدون ضامن، تسهیلات خود را دریافت کند.

گفتنی است سامانه نظارت مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی به نشانی bazresi.mefa.ir ، سامانه رسیدگی به شکایات بانک ملی ایران به نشانیhttps://www.bmi.ir/complaints و نیز شماره تماس های ۸۸۹۴۳۱۵۴ الی ۵۸ داخلی های ۱۲۸ تا ۱۳۱ و شماره تلفن ۸۸۸۰۴۳۰۹ بانک ملی ایران آماده رسیدگی به شکایات در این زمینه است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.