تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 13:09
کد خبر : 8373

گزارش

آکادمی ایران زمین را بیشتر بشناسیم

آکادمی ایران زمین را بیشتر بشناسیم
اخبار پولی مالی- مرکز نوآوری ایران زمین، زیرساخت هایی را فراهم کرده است تا صاحبان طرح‌ها شرایط مناسب حضور در فضای کسب‌وکار را داشته باشند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل ازدیوان اقتصاد، مرکز نوآوری ایران زمین با هدف استفاده از تجارب موجود برای توسعه زیست‌بوم کسب‌وکارهای‌نوپا، استفاده از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه در کنار امکانات ارزشمند دیگر، تلاش می‌کند با فراهم کردن شرایط مناسب حضور در فضای کسب‌وکار برای صاحبان طرح­‌ها در قالب برنامه‌­های پیش‌شتابدهی، شتابدهی و سرمایه گذاری، نوید بخش افزایش توان و نشاط بستر کسب و کارهای نوپای کشور است.
در مرکز نوآوری ایران زمین استارتاپ‌ها می‌توانند از خدماتی چون فضای کار اشتراکی، شبکه ارتباطی گسترده با فعالان زیست­‌بوم، حمایت بانک ایران زمین­، تفاهم ­نامه با مراکز علمی و دانشگاهی، و گروه راهنمایان و مربیان‌ کسب‌و‌کار بهره‌مند شده تا در مسیر مناسب رشد و ارزش ­آفرینی قرار گیرند.
همچنین مرکز نوآوری ایران زمین با اتکا به امکانات سایر شرکت های تابعه و با شناخت نیازهای ضروری جامعه، به عنوان شتاب دهنده، مرکزی را در زمینه‌های: فین‌تک، بلاکچین، گردشگری، سلامت و انرژی، حمل و نقل و شهر هوشمند، خدمات متنوع آموزشی، توانمند سازی، هدایت و حمایتی خود را در قالب طرح های پیش شتابدهی، شتابدهی، سرمایه گذاری و ارزش‌گذاری کسب و کارها، با امکان استفاده از فضای کار اشتراکی و مشاوره های تخصصی برای کسب و کارهای نوپا و نوآور فراهم کرده است.

آکادمی ایران زمین
آکادمی ایران زمین به پشتوانه اساتید برجسته زمینه‌ای برای عرضه آموزش‌های حرفه‌ای و عمومی برای افزایش دانش و آگاهی و خلق محیط مناسب برای رشد و بالندگی کاربران فراهم کرد‌ه‌ است.
چشم‌انداز این آکادمی ایجاد دسترسی مناسب برای فعالان عرصه فناوری‌های مالی و بانکی به اطلاعات روزآمد وگسترش آگاهی کاربران است.
از جمله این آموزشها، دوره آموزشی نرم افزار کنترل پروژه Jira و Confluence (جیرا و کنفلوئنس)، دوره های کسب و کار، بانکداری دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی، تحلیل داده و هوش کسب و کار بانکی و… است.
لازم به ذکر است آکادمی ایران زمین با نزدیک به ۴هزار دقیقه محتوای آموزشی و با بهره‌گیری از بیش از ۶۰۰ کارشناس و مدیر در خدمت علاقمندان است.
مرکز نوآوری ایران زمین، وابسته به بانک ایران زمین، به عنوان پایگاه جمع آوری، حمایت و مشارکت از طرح‌ها و ایده های خلاقانه کسب و کارهای نوپا و نوآور، موفق به دریافت سطح ۲ دانش بنیانی از سوی کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.
اکنون مرکز نوآوری ایران زمین با اخذ مجوز دانش بنیانی، بیش از پیش، از طرح ها و ایده های نوآورانه استقبال و حمایت کرده و در راستای تحقق اندیشه خود “نوآوری، به گستره ایران زمین”، حامی کسب و کارهای نوپا و نوآور خواهد بود.
گفتنی است برای ثبت ایده‌ها متقاضیان باید درخواست پذیرش طرح خود را ثبت و هر نوع مستندات و اطلاعاتی را که برای معرفی طرح و گروه خود مناسب می‌دانند را پیوست کنند.)
سپس، طرح ارائه شده در مرکز نوآوری ایران زمین برای حضور در دوره پیش شتابدهی یا شتابدهی پذیرش ارزیابی خواهد شد. در مرحله بعدی اگر طرح ارائه شده برای حضور در دوره پیش شتابدهی پذیرش شود، در یک برنامه ۳ ماهه آموزش‌های لازم برای ورود مناسب به چرخه خلق کسب وکار در اختیار صاحبان ایده قرار می‌گیرد. در مرحله آخر هم، اگر طرح و گروهی برای مشارکت در دوره شتابدهی پذیرش شود، سفری ۶ ماهه برای تقویت زیربناهای کسب‌وکارتان در کنار مربیان و مشاورین مرکز نوآوری ایران زمین شروع خواهد شد

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.