تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 15:10
کد خبر : 8260

در دیدار استاندار گلستان و مدیرعامل بانک دی مطرح شد:

آمادگی بانک دی برای حمایت از توسعه صنایع گلستان

آمادگی بانک دی برای حمایت از توسعه صنایع گلستان
اخبار پولی مالی- استان گلستان دارای ظرفیت‌های زیاد اقتصادی و صنعتی است و بانک دی برای تأمین مالی طرح‌های جدید اقتصادی استان آمادگی لازم را دارد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی،مدیرعامل بانک دی در دیدار با استاندار گلستان افزود: بانک دی در حال حاضر از ایجاد چند کارخانه و کارگاه صنایع تبدیلی، بافندگی، تولید لبنیات و… در استان گلستان حمایت کرده و آمادگی دارد تا با معرفی طرح‌های جدید استان، تسهیلات متنوعی به تولیدکنندگان گلستانی اعطا کند.
وی ادامه داد: استان گلستان در حوزه‌های مختلف صنعتی دارای ظرفیت‌های ممتازی است و علاوه بر صنایع بزرگ، با حمایت از مشاغل روستایی استان می‌توان جهش بزرگی را در اقتصاد گلستان ایجاد کرد.
در این دیدار، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز با تقدیر از عملکرد بانک دی در تأمین مالی طرح‌های جدید صنعتی استان، اظهار داشت: استان گلستان از پتانسیل‌های عمده‌ای در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، دامپروری و گردشگری برخوردار است که با استفاده از ظرفیت هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها می‌توان به تحقق زمینه‌های پیشرفت هرچه بیشتر استان امیدوار بود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.