تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 12:50
کد خبر : 14526

بر اساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک اقتصادنوین و کمیته امدادامام(ره)l

۷۸ خانوار در سیستان و بلوچستان شاغل می‌شوند

۷۸ خانوار در سیستان و بلوچستان شاغل می‌شوند
اخبار پولی مالی- دومین تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب تامین مالی طرح‌های خوداشتغالی امضا و مبادله شد.

به اخبار پولی مالی به نقل از گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، بر اساس تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بانک اقتصادنوین در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و در جهت توانمندسازی و محرومیت‌زدایی، از طرح‌های خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان‌و‌بلوچستان حمایت می‌کند.

در این طرح ۷۸ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در سه طرح پرورش ماهی، قالی‌بافی و تصفیه آب، از تسهیلات بلاعوض بانک اقتصادنوین برخوردار می‌شوند و می‌توانند با هدایت راهبر شغلی متخصص، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند.

اولین تفاهم‌نامه در زمینه خوداشتغالی در سال ۱۴۰۰ بین بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد و با حمایت این بانک ۲۳ طرح شامل ۱۳ طرح در حوزه پرورش دام و ۱۰ طرح در حوزه پرورش آبزیان به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است احداث ۴۲ مدرسه، تامین تجهیزات بیمارستانی برای مراکز درمانی عام‌المنفعه و … بخشی از اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی است که با هدف توسعه عدالت اجتماعی، ایجاد فرصت‌های برابر و زندگی بهتر، در مناطق کمتر برخوردار کشور اجرایی شده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.