تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 16:08
کد خبر : 2303

با امضای یک تفاهم‌نامه سه جانبه صورت گرفت:

کمک بانک صادرات به آزادی ١٠٠ بازنشسته زندانی

کمک بانک صادرات به آزادی ١٠٠ بازنشسته زندانی
اخبار پولی مالی- بانک صادرات ایران با امضای یک تفاهم‌نامه سه جانبه با صندوق بازنشستگی کشوری و ستاد دیه کشور آزادی ١٠٠ زندانی غیرعمد را تسهیل کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی و حمایت از آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با امضای یک تفاهم‌نامه با صندوق بازنشستگی کشوری و ستاد دیه کشور از زندانیان جرائم غیرعمد بازنشسته کشوری با اعتباری در حدود ٢٠٠ میلیارد ریال حمایت می‌کند.
بر اساس این تفاهم‌نامه، سقف تسهیلات فردی برای زندانیان مذکور دو میلیارد ریال تعیین شده که با استفاده از امکانات بانک صادرات ایران، صندوق بازنشستگی کشوری و ستاد دیه برای تسهیل روند آزادی ١٠٠ بازنشسته کشوری زندانی استفاده خواهد شد.
تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی کشوری با ستاد دیه کشور و بانک صادرات ایران، برای نخستین بار و با هدف آزادسازی حداکثر ۱۰۰ بازنشسته زندانی جرائم غیرعمد با سقف هر فرد ۲میلیارد ریال و با استفاده از امکانات این سه نهاد اجرا می‌شود.
در این تفاهم‌نامه همچنین مقرر شد از ظرفیت تشکل‌های بازنشستگی و مدیران استانی صندوق برای حمایت از بازنشستگان زندانی استفاده شود.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.