تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 10:56
کد خبر : 11817

در بخش بانکداری الکترونیک صورت می گیرد:

کارت هدیه پاسارگاد با طرح و متن دلخواه شما

کارت هدیه پاسارگاد با طرح و متن دلخواه شما
اخبار پولی مالی- بانک پاسارگاد همواره با ظرفیت‌های مناسب در بخش بانکداری الکترونیک و امکانات زیرساختی قوی در این بخش، تمرکز ویژه به رونق صدور کارت‌های هدیه داشته و با تمرکز بر افزایش گستردگی، سهولت مراکز صدور کارت و تنوع دسترسی به انواع کارت در حفظ رضایت مشتریان گام برمی‌دارد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی، کارت هدیه در سال‌های اخیر به عنوان یک هدیه مطلوب در میان مردم جای خود را باز کرده است. بانک پاسارگاد یکی از پیشروترین بانک‌ها در این حوزه به ‌شمار می‌رود. متقاضیان این خدمت می‌توانند علاوه بر مراجعه به کیوسک‌های صدور کارت هدیه و شعبه‌های بانک، جهت سفارش کارت هدیه با طرح دلخواه خود به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به نشانی https://gift.pep.co.ir مراجعه کرده و درخواست خود را همراه با تصویر مورد نظر از طریق سایت ارسال کنند. کارت مورد نظر پس از صدور به آدرس متقاضی پست خواهد شد.

همچنین هم‌‌میهنان می‌توانند با مراجعه به ۱۱۵ کیوسک‌ بانکی و بدون محدودیت زمانی (به‌صورت ۲۴ساعته) کارت هدیه در طرح‌های متعدد و با متن دلخواه خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند.

مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به نشانی pep.co.ir مراجعه نموده و یا با شماره ۲۳۵۰۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.