تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1400 - 11:28
کد خبر : 4100

در ۶ ماهه نخست سال جاری صورت گرفت:

پرداخت ۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج توسط بانک مهر

پرداخت ۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج توسط بانک مهر
اخبار پولی مالی- بانک مهر ایران در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به متقضیان پرداخت کرده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی، بانک مهر ایران در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به متقضیان پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

بنابراین گزارش: این بانک توجه ویژه‌ای به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج داشته و سعی کرده به سهم خود ازدواج جوانان را تسهیل کند.

بانک مهر ایران تنها در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گدشته ۲۲۹ درصد افزایش داشته است.

در سال‌های گذشته نیز تسهیلات ازدواج همواره یکی از با اهمیت‌ترین بخش‌های تسهیلاتی بانک مهر ایران بوده و از آغاز سال ۱۳۹۲ تا پایان ۱۳۹۹ این بانک تعداد ۳۰۳ هزار و ۴۹۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش بیش از ۳۲ هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

گفتنی است بانک مهر ایران در سال‌های گذشته به موجب کسب بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت شده قرض‌الحسنه ازدواج در طرح ضربتی، مورد تقدیر بانک مرکزی نیز قرار گرفته است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.