تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 11:32
کد خبر : 50563

در سال ۱۴۰۱ صورت گرفت:

پرداخت ۲۰۰هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک سپه

پرداخت ۲۰۰هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک سپه
اخبار پولی مالی_ بانک سپه در سال گذشته ۲۰۱ هزار و ۶۳۱ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان در قالب یک میلیون و ۹۶۷ هزار و۲۶۲ فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک با دارا بودن بخش قابل توجهی از منابع کشور، به‌عنوان بازوی توانمند اقتصادی دولت، سیاست‌های اعتباری سالانه خود را حول محور شعار سال تنظیم کرده و در سال جاری نیز درصدد است برای اثرگذاری تسهیلات اعطایی خود آن‌را با محوریت مهار تورم و رشد تولید پرداخت کند.

بانک سپه طی سال گذشته از مجموع تسهیلات پرداختی خود مبلغ ۱۸۶ هزار و ۸۷۷ میلیارد ریال را در قالب ۲۲۳ هزار و ۱۹۸ فقره تسهیلات خرد تکلیفی به حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، قرض‌الحسنه خوداشتغالی کمیته امداد، بهزیستی و کمک ودیعه مسکن مستأجرین اختصاص داده است.

این بانک برای کمک به تسهیل ازدواج و فرزندآوری که از موضوعات مهم و مورد تأکید مسئولان کشور است در سال ۱۴۰۱ به ۷۹ هزار و ۱۷۳ پرونده به میزان ۱۱۰ هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده و در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری نیز با اختصاص ۳۶ هزار و ۶۱۵ میلیارد ریال برای ۸۹ هزار و ۹۲۶ فقره پرونده در زمره بانک‌های برتر در این بخش بوده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.