تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 12:50
کد خبر : 7503

رئیس کل بیمه مرکزی؛

پایداری شغلی شبکه فروش بارفتار مسئولانه نمایندگان بیمه رقم میخورد

پایداری شغلی شبکه فروش بارفتار مسئولانه نمایندگان بیمه رقم میخورد
اخبار پولی مالی- رابطه اصلی شبکه فروش با شرکت های بیمه است اما نهادناظر همواره برای رفع مشکلات و شنیدن دیدگاه های بازیگران خط مقدم صنعت بیمه آمادگی دارد.

به گزارش اخبار پولی مالی  به نقل از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در جمع اعضای شورای هماهنگی تشکل های صنفی با اعلام این مطلب افزود: رابطه اصلی شبکه فروش با شرکت های بیمه است اما نهادناظر همواره برای رفع مشکلات و شنیدن دیدگاه های بازیگران خط مقدم صنعت بیمه آمادگی دارد.

رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان شبکه فروش صنعت بیمه تصریح کرد: اولویت نهادناظر صنعت بیمه در تدوین آیین نامه ها و همچنین بازنگری قوانین بیمه ای، ایفای حقوق و منافع شبکه فروش است.

وی از اراده بیمه مرکزی برای برطرف کردن مشکلات شبکه فروش سخن گفت و اظهار داشت: تجهیز نمایندگی ها و سایر ارکان شبکه فروش به ابزار الکترونیکی و دیجیتالی یک ضرورت است که نهادناظر و شرکت های بیمه از آن حمایت می کنند.

رئیس شورای عالی بیمه از رصد دقیق استارت آپ های بیمه ای خبر داد و تصریح کرد: رسیدگی به تخلفات در شبکه فروش سنتی و استارت آپ ها هیچگونه تفاوتی ندارد و هر خلافی که با حقوق بیمه گران و بیمه گذاران منافات داشته باشد از نظر بیمه مرکزی قابل پیگیری و برخورد است.

سلیمانی از نمایندگان شبکه فروش خواست تا با حساسیت بیشتری در مسیر اعتمادسازی قدم بردارند و مسئولانه از مرحله صدور تا پرداخت خسارت در کنار آنان باشند.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: وقتی نماینده شبکه فروش در نقش مشاور امین بیمه گذاران ظاهر شود نوعی پایداری شغلی نیز ایجاد خواهد شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.