تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 16:44
کد خبر : 8718

گزارش مراسم رونمایی :

ورودگوشی های هایسنس به بازار ایران

ورودگوشی های هایسنس به بازار ایران
اخبار پولی مالی- روز شنبه چهارم دی ماه 1400 و در سالن هتل اسپیناس، شرکت تسک میران از تازه ترین برند گوشی های وارداتی خود رونمایی کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی– روز شنبه چهارم دی ماه ۱۴۰۰ و در سالن هتل اسپیناس، شرکت تسک میران  که در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در حوزه تکنولوژی و فناوری و با تمرکز بیشتر بر روی واردات گوشی های هوشمند آغاز کرده است از تازه ترین برند گوشی های وارداتی خود با حضور خبرنگارن  رونمایی کرد.
رویا عباس زاده منتظری، مدیر عامل تسک میران
در ابتدای مراسم رونمایی از گوشی های های هایسنس، مدیر عامل تسک میران گفت: با توجه به شرایط اقتصادی دنیا که با شیوع ویروس کرونا و با خسارت های جبران ناپذیری که بر اقتصاد جهانی و به طبع آن بر اقتصاد ایران وارد کرده است در جهت رفع نیاز های مردمی و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، شرکت اقدام که وارد کردن گوشی های جدید با برند هایسنس و با قیمت های مناسب کرده تا تمامی اقشار جامعه کشور بتوانند با تکنولوژی و فناوری روز دنیا پیش بروند.
منتظری افزود: شرکت توانسته است با جذب مدیران خبره و زبده در بخش فروش و بازاریابی و همچنین خدمات پس از فروش و تامین قطعات اورجینال بستر مناسبی را برای حضور این محصول جدید در بازار فراهم آورد.
مرتضی درویش زاده، مدیر بازاریابی تسک میران
در ادامه مدیر بازاریابی تسک میران با تصریح بر این که شرکت باتکیه بر دانش روز و تیم متخصص و تحقیق و توسعه مستمر توانسته در زمینه فروش و خدمات پس از فروش یک پله ایران را به استاندارهای جهانی نزدیکتر کند، اعلام کرد: ما قصد داریم یک محصول جدید را در حوزه تکنولوژی و فناوری به بازار کشور مان عرضه کنیم. محصولی که در شرایط اقتصادی کنونی می تواند کمک شایانی بکند تا همه اقشار جامعه از تکنولوژی روز با کیفیت بالا و قیمت مناسب بهرمند باشد و این محصول گوشی هوشمند هایسنس است.

درویش زاده گفت: ما سال ها قبل با واردات محصولاتی با برندهایی که در ایران شناخته نشده بودند و کمتر کسی به کیفیت آنها باور داشت، نشان دادیم که با تحقیقات و توسعه درست می توان برندهای مناسبی را انتخاب کرد به بازار ایران وارد کرد، به ترتیبی که امروز همان برند ها از جایگاه ویژه ای در بازار برخوردار هستند.
وی در ادامه با اعلام این که به زودی و در آینده نه چندان دور محصولات جدید تسک میران وارد بازار خواهند شد، افزود: مشتریان ما با خرید گوشی های هوشمند هایسنس و با گارانتی تسک میران از اصل بودن کالا و قیمت های به روز و همینطور خدمات پس از فروش با استادارهای جهانی برخوردار شوند.
سعید طاهری، مدیر خدمات پس از فروش تسک میران
در بخشی دیگر از مراسم رونمایی از گوشی های هایسنس، مدیر خدمات پس از فروش شرکت پشت میکروفن قرار گرفت وگفت: در جهانی که تکنولوژی و فناوری در حال حرکت رو به جلو هستند، همواره نیاز به همگام شدن با شرایط فعلی وجود دارد تا بتوان بهترین را برای تمامی افراد فراهم کرد. در زمینه‌ی خرید محصولات هوشمند، بهترین محصول با مولفه هایی چون کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مطلوب تعریف می شود. چنین شاخصه‌هایی در کشور عزیزمان ایران نیز از اهمیتی ویژه برخوردار بوده و تنها راه برای دستیابی به آن‌ها، خرید محصولات از یک کانال فروش معتبر است. در زمستان ۱۳۹۶ نمایندگی تسک میران، بستری را برای خریداران ایرانی فراهم آورد تا بتوانند در کنار ‌به دست آوردن کالایی اصل با پرداخت هزینه‌ مناسب، از خدماتی که گارانتی معتبر این شرکت برای آنان ایجاد نموده، بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: گوشی‌های برند هایسنس چندین سال است که به کشورهای مختلف وارد شده‌اند و اکنون، زمان معرفی آن‌ها به ایرانیان است. پیش از این، هایسنس در زمینه‌‌ تولید محصولاتی نظیر لوازم خانگی و تلویزیون با موفقیت عمل کرده بود. در چند سال گذشته، هایسنس با تولید گوشی‌های مقرون به صرفه، موجبات آسایشی ویژه را برای اقشار گوناگون فراهم کرد و در حال حاضر، امکان تحقق چنین آسایش خاطری برای ایرانیان نیز به وجود آمده است چرا که تسک میران به منظور راحتی هرچه بیشتر کاربران قشرهای متوسط، عرضه مدل گوشی‌های اقتصادی هایسنس E30 Lite، E50 و E50 Lite و پرچم‌داری با نام H50 Lite را در مرحله‌ی نخست رونمایی از محصولات این برند قرار داده است. در نتیجه، می توانیم شاهد کیفیت و قیمت مطلوب انواع گوشی هایسنس همراه با گارانتی رسمی تسک میران باشیم.
طاهری، در بخشی دیگر از سخنان خود ابراز امیدواری کرد وی و همکارانش در واحد خدمات پس از فروش شرکت تکس میران برند هایسنس را به یکی از محبوب ترین برند های محصولات هوشمند در کشور تبدیل کنند.
وی گفت: دلیل این تلاش این است که برند هایسنس در کل دنیا شناخته شده است و مدت ها است که از این برند استفاده می کنند و ما وظیفه خودمان دانستیم که با توجه به کیفیت و قیمت مناسبی که این برند دارد ما هم بتوانیم برای هموطنان خودمان بستری را ایجاد کنیم تا از مزایای این برند بهره مند شوند.
طاهری درباره ویژگی های خدمات پس از فروش شرکت تسک میران توضیح داد: تعریف خدمات پس از فروش شرکت ما کمی با بقیه تعاریف متفاوت است. از نظر شرکت، خدمات پس از فروش علاوه بر تعاریف قبلی موضوع اعتبار شرکت را نیز شامل می شود. اعتباری که در پی خدمات خوب ما به مشتری ایجاد می شود و در واقع این اعتبار برای شرکت ما ابزاری است برای بازاریابی و وفادار سازی مشتریان با استفاده از شناخت و برآورده سازی نیازهای مشتریان و خدمات پس از فروش.
مزایای گوشی هایسنس
– قیمت پائین
یکی از گزینه‌های مهم در خرید گوشی هوشمند، قیمت آن است. کاربرانی که قصد خرید گوشی هوشمند را دارند، نباید فراموش کنند که کیفیت بالا در برخی گوشی های موجود در بازار، هزینه سنگینی را برای آنان به همراه خواهد داشت. اما گوشی های هوشمند هایسنس، درکنار ارائه امکانات متنوع، هزینه کمتری را نیز به همراه خواهند داشت.
– صفحه ‌نمایش فوق‌العاده
هایسنس با تولید تلویزیون ‌ها و مانیتورهای سه‌بعدی تاکنون به عنوان یکی از قطب ‌های سازنده‌ تلویزیون در جهان شناخته شده است، بنابراین استفاده‌ این برند از صفحه ‌نمایش‌های با کیفیت در انواع گوشی های هایسنس دور از ذهن نیست. کیفیت صفحه‌نمایش‌ها در گوشی‌ های جدید هایسنس که توسط تسک میران به بازار موبایل ایران وارد شده، کاملاً مشهود است.
– کاربرد آسان
اگرچه سیستم عامل اندروید بر گوشی ‌های هایسنس نصب شده، اما پس از گذشت دو دهه از ساخت گوشی توسط این کمپانی، محصولات هایسنس از رابط کاربری مخصوصی استفاده نمی‌نمایند. نداشتن رابط کاربری موجب آسان شدن کار برای مصرف‌کنندگان می‌گردد. پس هر فردی می‌تواند به‌راحتی و بدون پیچیدگی از این گوشی ‌های هوشمند استفاده کند.
– گارانتی معتبر
– تسک میران نام شناخته شده‌ای در فروش گوشی‌ های هوشمند است. پیش از این شرکت با عرضه‌ محصولات هوشمند همراه با گارانتی معتبر، رضایت مشتریان را جلب کرده بود. اکنون نیز شرکت تسک میران با معرفی گوشی‌های هوشمند هایسنس، علاوه بر فروش گوشی موبایل با قیمت مناسب، تضمینی بر کیفیت بالای خدمات پس از فروش را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.
پس از آن ‌که محصول هوشمند با گارانتی رسمی تسک میران خریداری شد، دوران ۱۸ ماهه‌ی گارانتی آغاز می‌گردد. طی این مدت، خریدار می‌تواند در صورت بروز هرگونه موردی با کانال‌های ارتباطی تسک میران تماس حاصل کند.
– نمایندگی ها
در حال حاضرسی شعبه‌ نمایندگی فعال خدمات در سراسر ایران فعال هستند دفاتر نمایندگی خدمات پس از فروش تسک میران در شهرهای کوچک و بزرگ کشور، همواره یکی از راه‌های ارتباطی با مشتریان هستند. در صورت بروز موردی در دستگاه هوشمند،کاربر می‌تواند با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه‌ نمایندگی خدمات تسک میران، مشکل را برطرف نماید. متخصصین مجرب شرکت، پس از بررسی دستگاه، از طریق تعمیر یا در صورت نیاز، تعویض قطعه ها‌ با قطعه های‌ اصلی، همیشه راهگشا خواهند بود.
همچنین شرکت بخشی تحت عنوان مرکز تماس یاCall Center طراحی وجود دارد و کاربران محصولات هوشمند هایسنس می توانند تنها از طریق یک تماس تلفنی با این بخش، به پاسخ سوالات خود دست یابند.
– روش های خرید محصولات
مسیرهایی که خریداران می‌توانند گوشی‌های هوشمند را با گارانتی معتبر و اصل تسک میران به دست آورند، عبارتند از:
– وب ‌سایت می ایران
– با رفتن به سایت فروشگاهی تسک میران و مراجعه به فهرست گوشی‌های هوشمند، خریداران امکان مشاهده‌ انواع مدل گوشی‌های موبایل هایسنس، اطلاعات و قیمت هر یک و نیز مقایسه‌ی گوشی‌ها با یکدیگر را پیدا می‌کنند. یکی از برترین محاسن این نوع خرید، بسته‌بندی ایمن، بیمه‌ی حمل و نقل و ارسال کالای خریداری شده با پست است.
– فروشگاه مرکزی تسک میران
راه دیگر خرید محصولات با گارانتی تسک میران، مراجعه حضوری به فروشگاه این شرکت در تهران، واقع در خیابان قیطریه وکنار ساختمان مرکزی می‌باشد. فروشندگان آگاه به مشخصات هر گوشی، در طول خرید به مشتریان یاری خواهند رساند.
– فروشگاه‌های سراسرکشور با گارانتی تسک میران:
– مسیر دیگری که برای کاربران اقصی نقاط ایران در نظر گرفته شده است. مراجعه به یکی از فروشگاه‌های معتبری است که گارانتی تسک میران را با تلفن‌های هوشمند هایسنس همراه نموده‌اند.
گفتنی است: شرکت تسک میران در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در حوزه تکنولوژی و فناوری و با تمرکز بیشتر بر روی واردات گوشی های هوشمند آغاز کرده است./اخبار پولی مالی

 

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.