تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 10:07
کد خبر : 14859

به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی صورت گرفت:

همراهی پرسنل بانک ایران زمین، در مراسم درختکاری

همراهی پرسنل بانک ایران زمین، در مراسم درختکاری
اخبار پولی مالی-به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری بانک ایران زمین، با مشارکت پرسنل خود مراسم کاشت 1000 اصله نهال در استان ها را برگزار کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی؛ بانک ایران زمین، به منظور اشاعه فرهنگ حفظ محیط زیست، جنگل ها و در راستای کمپین پیک زمین خود که در سال گذشته اجرا شد، با مشارکت پرسنل خود در مدیریت های شعب استان های فارس، بوشهر، کیگیلویه و بویراحمد، مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری، مدیریت شعب استان های خوزستان و لرستان، مدیریت شعب استان های کرمان و هرمزگان، مدیریت شعب استان های غرب کشور، مدیریت شعب استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل و مدیریت شعب استان گیلان طی مراسمی نهال های درخت را مناطق مختلف استان خود، کاشتند.
براساس این گزارش، همکاران بانک ایران زمین، در ادامه ی کمپین “پیک زمین” که در سال گذشته برگزار شد، اقدام به کاشت درخت در تعدادی از استانهای محل استقرار خود کردند.
در همین راستا شعبه پارک ملت نیز با اهدا گلدان به ورزشکاران حاضر در پارک ملت این روز را گرامی داشت.
سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین، ضمن تقدیر از مشارکت گسترده همکاران گفت: کمپین پیک زمین، کمپینی ادامه دار خواهد بود و امیدواریم در سالهای بعد بتوانیم اقدامات بیشتری را در این حوزه به انجام رسانیم.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.