تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 - 13:58
کد خبر : 43100

هماهنگی با ایرلاین‌ها برای تداوم پروازهای مسافری فرودگاه پیام

هماهنگی با ایرلاین‌ها برای تداوم پروازهای مسافری فرودگاه پیام
اخبار پولی مالی_ معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام از رایزنی، هماهنگی و برگزاری نشست با ایرلاین‌ها با هدف برقراری و تداوم پروازهای مسافری از مبدا این فرودگاه به مسیرهای داخلی و بین المللی خبر داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، مجتبی شمس نژاد معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام گفت: به همین منظور امروز سه شنبه یازدهم بهمن ماه نشستی با حضور کاپیتان محمدی مدیر عامل شرکت هواپیمایی کاسپین در خصوص بررسی شرایط همکاری و برقراری پروازهای مسافری این شرکت در فرودگاه پیام برگزار شد.

وی اضافه کرد: بررسی های فنی و عملیاتی انجام و وضعیت فرودگاه بین المللی پیام از نظر زیر ساختی توضیح و در نهایت مقرر شد که این شرکت در نخستین فرصت نتیجه بررسی های خود را برای برقراری پروازها در آینده نزدیک به ما اعلام کند.

شمس نژاد با بیان اینکه امیدواریم که این نشست ها به نتیجه خوبی برسد اظهار داشت: در صورت اخذ نتیجه مثبت،در بهمن ماه امسال پروازهای فرودگاه بین المللی پیام به مقاصد اهواز، مشهد مقدس و نجف اشرف توسط این شرکت هواپیمایی انجام خواهد شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.