تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 - 11:48
کد خبر : 19140

هزارگذر؛ پیشرو در ارائه خدمات هوشمند صنعت پست کشور

هزارگذر؛ پیشرو در ارائه خدمات هوشمند صنعت پست کشور
اخبار پولی مالی- شرکت توسعه تجارت هزارگذر به عنوان یک شاهراه حیاتی در عرصه‌های هایتک، هوش مصنوعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم شناختی و شبکه سازی با بکارگیری نیروهای متخصص و توانمند اقدام به راه اندازی شتابدهنده‌‌ای تخصصی در صنعت پست کشور نموده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از توسعه پویا، فهیمه صابری، کارشناس شرکت هزارگذر در حاشیه نمایشگاه “ایده بازار پست” گفت:شرکت هزارگذر، یک شرکت شتابدهنده است که با برگزاری رویدادهای فصلی به صورت نامحدود حامی پروژه‌‌های مختلف در حوزه حمل و نقل می‌باشد. شرکت هزارگذر تلاش می‌کند برای دستیابی کامل به محصول مورد نظر تا پایان کار، تیم را همراهی کند. این شرکت سه زیر گروه دارد که شامل: تیم هوشمندسازی، بیگ دیتا و فرماندهی کنترل. شرکت دارای ۳ ساختمان مجزا از هم می‌باشد.

صابری در ادامه افزود: شرکت توسعه تجارت هزارگذر به عنوان یک شاهراه حیاتی در عرصه‌های هایتک، هوش مصنوعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم شناختی و شبکه سازی با بکارگیری نیروهای متخصص و توانمند اقدام به راه اندازی شتابدهنده‌‌ای تخصصی در صنعت پست کشور نموده است. تجربه‌های موفق ملی و بین المللی موجب گردیده است که این شتابنده به عنوان سکوی پرشی تخصصی در اکوسیستم‌های هایتک کشورشناخته شود. سرمایه گذاری و شتابدهی در پروژه های ملی و منطقه‌ای با هدف حمایت از تیم‌های توانمند و با انگیزه مهم ترین رویکرد شتابدهنده هزار گذر در چند سالی آتی خواهد بود. تبدیل ایران به هاب پستی در خاورمیانه و جنوب غرب آسیا چشم اندازی است که هزار گذر در دوره ای ۵ ساله به دنبال تحقق آن است.

محورهای همکاری با مرکز نوآوری :
هوشمند سازی
بلاکچین و ارز دیجیتال
پرداخت یاری و سامانه های مختلف فین تک
یکپارچه سازی و بهینه سازی تامین، ارسال و فروش محصولات
تسهیل گری در لجستیک هوشمند
شبکه سازی تخصصی اکوسیستم های تخصصی مرتبط با شرکت ملی پست
توزیع محتوا و تبلیغات هوشمند مبتنی داده‌های کلان

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.