تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 بهمن 1401 - 16:24
کد خبر : 44260

نگاه اجتماعی ویژه بانک توسعه تعاون جدای از وظایف بانکداری است

نگاه اجتماعی ویژه بانک توسعه تعاون جدای از وظایف بانکداری است
اخبار پولی مالی_ عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون طی بازدید شهرستان زلزله‌زده خوی، نگاه اجتماعی ویژه بانک را فراتر از وظایف بانکداری عنوان کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی، محمدجعفر ایرانی عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شعبه شهرستان خوی، ضمن قدردانی از زحمات همکاران در شرایط بحرانی این شهر، و استمرار ارائه خدمات به مشتریان در شرایط سخت از ایشان تقدیر نمود.

وی نقش درگاه‌های الکترونیکی در ارائه خدمات به مشتریان را یکی از مهم‌ترین ابزارها و رویکرد بانک عنوان و گفت: افزایش ضریب نفوذ بانکداری الکترونیکی از عوامل پیشبرد اهداف بانک متبوع از یک‌طرف و ایجاد رضایت در مشتریان و سرعت بخشیدن به عملیات بانکی در مدیریت زمان ازسوی دیگر، ارزشمند و قابل توجه است.

عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون افزود: سعه‌صدر در برخورد با مشتریان در شرایط بحرانی شهر زلزله‌زده خوی را اولویت اول کاری همکاران برشمرد و خواستار رفتار همراه با عطوفت با مشتریانی شد که در شرایط کنونی این شهر، از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیستند.
محمدجعفر ایرانی گفت: تفاوت نگاه مجموعه بانک توسعه تعاون نسبت به مشتریان نگاهی تعاملی و دو سویه است که خانواده تعاون را به یکدیگر نزدیک و موجب خلق فرصت و ارزش‌آفرینی شده است.

ایرانی در بازدید از شرکت پارس فیلم خوی تولیدکننده سلفون‌های صنعتی و غذایی گفت: ایجاد ارزش‌افزوده برای محصولات پتروشیمی را برای صادرات غیرنفتی از ضروریت‌های اقتصادی کشور برشمرد که علاوه بر جلوگیری از خام‌فروشی، کمک شایانی به تحقق صادرات غیرنفتی خواهد کرد.

محمدجعفر ایرانی در ادامه سفر به خوی ضمن بازدید از کمپ‌های موقت اسکان زلزله‌زدگان این شهرستان از نزدیک پیگیر خدمات‌رسانی تیم‌های امدادی و مساعدت همکاران استان و شعبه خوی شد.

ایرانی در بازدید میدانی مناطق زلزله‌زده گفت: سرعت اسکان، خدمات‌دهی، مدیریت بحران و ایجاد امنیت لازم در منطقه قابل تأمل و تقدیر است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.