تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مهر 1401 - 13:58
کد خبر : 29556

در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و احترام به طبیعت غرس شد:

نهال یادبود « فرابیمه ما» در باغ گیاه شناسی ملی مشهد

نهال یادبود « فرابیمه ما» در باغ گیاه شناسی ملی مشهد
اخبار پولی مالی_ به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی هیات مدیره شرکت بیمه «ما»، به منظور مشارکت در حفظ محیط زیست و احترام به طبیعت و در راستای حذف کاغذ در عملیات سامانه ارائه خدمات هوشمند بیمه؛ قطعه ای به نام فرابیمه ما در فضای باغ گیاه شناسی ملی مشهد و همسو با اکوسیستم گونه های گیاهی آن تخصیص یافت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه «ما»، در حاشیه همایش سالانه مدیران ستادی،سرپرستان و روسای شعب شرکت بیمه «ما» و همزمان با رونمایی از طرح سامانه خدمات هوشمند بیمه «ما» درکشور، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل شرکت بیمه «ما» به همراه سرپرست مدیریت روابط عمومی و تبلیغات و سرپرستی استان خراسان رضوی، از باغ گیاه شناسی ملی مشهد بازدید و با دستاوردهای مختلف این محیط طبیعی برای حفظ گونه های مختلف گیاهی آشنا شدند.

بر این اساس، به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی هیات مدیره شرکت بیمه «ما»، به منظور مشارکت در حفظ محیط زیست و احترام به طبیعت و در راستای حذف کاغذ در عملیات سامانه ارائه خدمات هوشمند بیمه؛ قطعه ای به نام فرابیمه ما در فضای این باغ و همسو با اکوسیستم گونه های گیاهی آن تخصیص یافت و به طور نمادین یک اصله نهال از گونه درختان سوزنی برگ با عنوان فرابیمه ما ، غرس و آبیاری شد.

در متن لوح یادبود نهال فرابیمه ما آمده است: « با استعانت از آفریدگار مهربان و نقاش بی همتای طبیعت، در روز سه شنبه ۱۲ مهرماه یک هزار و چهار صد و یک شمسی یک اصله نهال کاج به دست جناب آقای دکتر ابراهیم کاردگر، مدیرعامل محترم شرکت بیمه «ما» همزمان با آغاز اجرای طرح بزرگ فرا بیمه « ما » در سراسر کشور به نشانه شروع فصل رویش آنلاین بیمه نامه های عمر و زندگی و ریشه دواندن آن در اقتصاد کشور؛ در باغ گیاه شناسی مشهد غرس شد.»

باغ گیاه شناسی مشهد در سال ۱۳۹۲ در یک زمین ۲۵ هکتاری تاسیس شد. پروژه ساخت و بهره برداری از این باغ بسیار بزرگ نزدیک به دو سال طول کشید و شامل هزینه های زیادی شد اما ماحصل این پروژه موجب شد باغ گیاه شناسی مشهد به عنوان یکی از بهترین باغ های گیاه شناسی ایران معروف شود.

باغ گیاه شناسی مشهد ترکیبی از ۱۱ کلکسیون است و شامل مجموعه های مختلفی از جمله ۴۴٫۷۷۶ متر مربع چمن، ۱۴۹۵۰ اصله درخت و درختچه، ۱۲۳۰۰ متر مربع پرچین، ۲۵۲۵۲ متر مربع گل دائم، ۹۵۰۰ متر مربع گل فصل، ۶۸۲۰۰ متر مربع راه عبوری برای مردم است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.