تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 11:08
کد خبر : 11340

با حضور معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی

مراسم معارفه اعضای هیات مدیره سازمان اموال تملیکی برگزار شد

مراسم معارفه اعضای هیات مدیره سازمان اموال تملیکی برگزار شد
اخبار پولی مالی- مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سابق و جدید سازمان اموال تملیکی برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از  روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، آئین تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سابق و جدید این سازمان با حضور سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مدیران این سازمان برگزار گردید.

در این جلسه معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن اشاره به نقش مهم سازمان اموال تملیکی در تعیین تکلیف اموال بیت‌المال تصریح کرد: مسیر خوبی از سوی مدیریت‌های سابق در این سازمان پایه‌گذاری شده که مدیریت جدید می‌بایست در راستای تقویت آن باید بکوشد و به آن شتاب دهد، همچنین اعضای هیات مدیره منتخب باید مسیرهای جدیدی را خلق نمایند تا شاهد تحولات بزرگ در سازمان اموال تملیکی باشیم.

وی افزود: با توجه به وضعیت فعلی اقتصاد کشور، تمام ارکان سازمان اموال تملیکی در کنار یکدیگر باید رسالت بزرگ و مهمی را به سرانجام برسانند که ماحصل آن تاثیرات مثبت برای تمام اقشار جامعه بخصوص تولیدکنندگان خواهد بود.

حسینی تاکید کرد: اگر از منظر تولیدکنندگان نگاه کنیم می‌بینیم که یکی از ارزشمندترین اهداف برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد و تولید کشور، مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که سازمان اموال تملیکی در همین راستا وظایف حاکمیتی مهمی بر عهده دارد.

در ادامه جلسه سید عبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی ضمن تقدیر از زحمات محمدعلی افتخاری، محسن محمدی معین، سیدحسین میرمعینی و منصور مولایی‌پور از اعضای هیات مدیره سابق، برای اعضای هیات مدیره جدید حرکت رو به جلو و رسیدن به شرایط مطلوب و متناسب با ظرفیت‌های سازمان آرزو نمود.

وی عنوان کرد: همواره تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به عنوان آخرین حلقه از زنجیره مبارز با قاچاق کالا و ارز به بهترین شکل ممکن، عملکردی مطلوب ارایه دهی و همچنین اصلاح ساختار به ویژه تبدیل وضعیت پرسنل این سازمان را نیز در برنامه‌هایی تحت عنوان شورای تحول گنجانده‌ایم تا با هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها این امر مهم محقق گردد.

در ادامه نیز محمد علی افتخاری مدیرعامل سابق سازمان اموال تملیکی با اشاره به عملکرد موثر مدیریت سابق طی شش ماهه نخست سالجاری اظهار کرد: افزایش میزان فروش و ارتقاء تعاملات بین دستگاهی با توجه به محدودیت‌هایی که وجود داشت یک دستاورد مهم به شمار می‌آید که افزایش همین تعاملات می‌تواند به اصلاح ساختار این سازمان کمک کند.

در پایان این جلسه از اعضای مدیریت سابق به پاس خدمات آنها با اهدای لوحی تقدیر شد و حکم انتصاب اعضای جدید به ترتیب صاحب حجتی به عنوان عضو هیات مدیره و قائم مقام ، علی جمشیدی به عنوان عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع و سعید غلامی باغی به عنوان عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی به آنها ابلاغ شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.