تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آذر 1401 - 16:12
کد خبر : 36259

نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس خبر داد؛

مجلس پیگیر رفع خلاهای تامین مالی تولید، از بازار سرمایه

مجلس پیگیر رفع خلاهای تامین مالی تولید، از بازار سرمایه
اخبار پولی مالی_ نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس عنوان کرد که تلاش می‌کنیم خلاهای موجود برای استفاده از ظرفیت بانک‌ها، بازار سرمایه و سرمایه‌گذاران خارجی را برطرف کنیم تا برای تامین مالی تولید، احکام مشخصی داشته باشیم.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از بازار سرمایه، جعفر قادری، نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس در تشریح نشست کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید، گفت: در این نشست جزئیات طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها مورد بررسی قرار گرفت و نیاز بود که پیشنهادات وزارتخانه و نهادها نیز دریافت و بررسی شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این نیاز وجود دارد تا پیشنهادات باقی مانده دستگاه‌ها و محورهای طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در نشست‌ها بررسی شود، گفت: امیدواریم پیش از در دستور کار قرار گرفتن لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه، طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در دستور کار صحن علنی قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر قانونی تحت عنوان تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم خلاء‌های موجود برای استفاده از ظرفیت بانک‌ها، بازار سرمایه و سرمایه‌گذاران خارجی برطرف شود تا برای تامین مالی، احکام مشخص را داشته باشیم.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.