تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 15:59
کد خبر : 8084

عضو هیئت مدیره شرکت بیمه آسماری تاکید کرد:

 لزوم به روزرسانی دانش و خدمات بیمه ای در ایران

 لزوم به روزرسانی دانش و خدمات بیمه ای در ایران
اخبار پولی مالی- پوشش اتکایی برای بیمه نامه های صادره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید روش های نوین این حوزه به درستی شناسایی و عملیاتی شود.

به گزارش اخبار پولی مالی، لطف الله نکوئی عضو هیئت مدیره شرکت بیمه آسماری با بیان این که اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان باعث ایجاد اختلال در روابط بیمه گران داخلی و خارجی به ویژه در حوزه بیمه های اتکایی شده است، اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر این شرایط به نفع صنعت بیمه تغییر کند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آسماری،نکوئی با تاکید بر این که بیمه گران ایرانی در همه بخش ها و از جمله بیمه های اتکایی به روزرسانی دانش و اطلاعات را نیازمندند، افزود: پوشش اتکایی برای بیمه نامه های صادره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید روش های نوین این حوزه به درستی شناسایی و عملیاتی شود.

او نگرانی از احتمال وقوع حوادث بزرگ مانند زلزله و آتش سوزی های مهیب را در شرکت های بیمه، همیشگی خواند و با بیان این که از وقوع این ریسک ها گریزی نیست، گفت: تنها راه حل جلوگیری از تحمیل خسارت های بزرگ به شرکت های بیمه گر در هنگام وقوع حوادث فاجعه آمیز، توزیع درست ریسک و داشتن بیمه نامه اتکایی با کیفیت است.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه آسماری همچنین با بیان این که متاسفانه کمتر از ۱۰ درصد منازل مسکونی کشور تحت پوشش بیمه آتش سوزی هستند، این شرایط را برای کشور حادثه خیزی چون ایران بسیار نامطلوب خواند و خاطرنشان کرد: شرکت های بیمه گر می توانند پشتوانه بسیار خوبی برای بیمه گزاران خود در زمان بروز خسارت باشند.

نکویی به لزوم به روز رسانی خدمات بیمه ای قابل ارائه به مشتریان نیز اشاره کرد و با بیان این که فرهنگ بیمه همراه با افزایش خدمات بیمه ای توسعه می یابد، اظهار کرد: باید مزایای بیمه برای مردم به درستی تشریح شود و آنها بدانند که خدمات بیمه گران، تنها به چند محصول بیمه اتومبیل محدود نمی شود.

لطف اله نکوئی، عضو هیات مدیره شرکت بیمه آسماری یکی از پیشکسوتان صنعت بیمه و از صاحب نظران در حوزه بیمه اتکایی است. او با سابقه بیش از ۵۰ سال فعالیت در صنعت بیمه که ۳۰ سال آن در بیمه مرکزی بوده است، بیش از ۲۰ سال این رشته را در دانشگاه های معتبر کشور تدریس کرده است.
از سوابق کاری نکوئی می توان به ۶ سال معاونت و عضویت در هیات عامل بیمه مرکزی، مدیر عاملی شرکت بیمه اتکائی امین، مشاور شرکت های بیمه معلم، نوین، پارسیان و سینا اشاره کرد.

سال گذشته کتاب بیمه اتکایی او که توسط پژوهشکده صنعت بیمه منتشر شده است، در همایش سالیانه بیمه و توسعه به عنوان کتاب برتر انتخاب و از ایشان تقدیر شد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.