قابلیتهای بانکداری الکترونیک و خدمات tobank در غرفه بانک گردشگری
به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، کارشناسان شعبه مجازی بانک گردشگری در نمایشگاه تخصصی همایش، دستاوردها، قابلیت ها و انواع خدمات قابل ارائه توسط اپلیکیشن tobank را با توضیحات کامل معرفی کرده اند.
اپلیکیشن tobank خدماتی همچون احراز هویت در کمتر از ۳ دقیقه، دریافت رمز اینترنتی و موبایل بانک، خرید سفته آنلاین، درخوست وام قرضالحسنه ازدواج، درخواست کارت هدیه شخصیسازی شده و چندین نوع خدمت دیگر را در اختیار کاربران قرار می دهد.
هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران (TIT) و شرکت دانشبنیان ایده پرداز دانش نوین آرشام (ایپام) نیز در غرفه بانک گردشگری حضور دارند.
بر اساس این گزارش، نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت با عنوان “ارزشآفرینی دیجیتال” با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قائم مقام بانک مرکزی و همچنین صاحب نظران بانکی و اقتصادی و مشارکت بیش از ۵۰ بانک و شرکت فعال در این حوزه، در مرکز همایش های برج میلاد آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.
برچسب ها :بانک گردشگری ، بانکداری الکترونیک ، خدمات tobank ، غرفه بانک گردشگری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰