تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 - 14:25
کد خبر : 29067

امروز انجام می‌شود؛

عرضه اولیه «طوبی» به شیوه حراج

عرضه اولیه «طوبی» به شیوه حراج
اخبار پولی مالی- امروز سه‌شنبه، ۱۲ مهر ماه، ۲۰ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از سنا، امروز ۲۰ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی معادل ۶۰۰ میلیون سهم به روش حراج در بازار فرابورس عرضه خواهد شد.

حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی ۲۹ میلیون سهم و قیمت ارزش‌گذاری شده، یک هزار و ۵۲۹ ریال اعلام شده است.

این عرضه مختص سرمایه‌گذاران واجد شرایط یا همان صندوق‌های سرمایه‌گذاری است، اما سایر سهامداران پس از روز عرضه می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

به گزارش سنا، آخرین سرمایه وطوبی ۳۰۰ میلیارد تومان است و در مهر ۱۳۹۸ بررسی و تصویب افزایش سرمایه و پذیرش شرکت توسط هیئت‌مدیره سهامدار عمده انجام و پس‌ از آن تا پایان‌ همان سال تزریق تدریجی منابع مالی لازم و انتقال زمین و ساختمان اتفاق افتاد.

به گفته حامد فلاح جوشقانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی، در راستای آماده‌سازی برای ورود به فرابورس در مردادماه سال ۹۹ سرمایه شرکت از ۱۰ میلیارد تومان به ۱۱۰ میلیارد تومان از محل مطالبات سهامدار عمده افزایش یافت.

یادآور می‌شود، هدف تأسیس از وطوبی نیز مشارکت در بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در آن به‌منظور ایجاد یک درآمد پایدار و مستمر برای بازپرداخت مستمری بازنشستگان تحت پوشش سازمان بازنشستگی شهرداری است.

بیش از ۹۰ درصد بهای تمام‌شده ترکیب دارایی‌های شرکت در اوراق پذیرفته‌شده بازار سرمایه است. همچنین، این شرکت به هلدینگ میلاد شهر و وابسته به سازمان بازنشستگی شهرداری تهران تعلق دارد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.