تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 14:12
کد خبر : 13582

توسط اعضای هيأت مديره و در نشست سراسری مدیران بانک صنعت و معدن مطرح شد؛

ضرورت جدیت بیشتر برای جذب منابع و پیگیری وصول مطالبات

ضرورت جدیت بیشتر برای جذب منابع و پیگیری وصول مطالبات
اخبار پولی مالی- بهبود فرآيندهاي اصلي بانك نظير ارزيابي، نظارت، وصول مطالبات، جذب منابع، توسعه مهارت هاي تخصصي كاركنان و ايجاد ارزش افزوده براي مشتريان بايد در اولويت قرار گيرد.

به گزارش اخبار پولی مالی، اصغر پاک طینت،عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن، انتظار ما در در روزهای پایانی سال این است که همه همکاران با جدیت بیشتری به دنبال وصول مطالبات غیر جاری بانک از مشتریان مخصوصا مشتریان ارزی باشند و درست است که در سال جاری در بسیاری شاخص ها بیش از حد انتظار ظاهر شده ایم اما باز هم نیازمند این هستیم که جایگاه بانک را ارتقا داده و همچون گذشته الگوی شبکه بانکی باشیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن،  پاک طینت در نشست سراسری مدیران بانک صنعت و معدن با موضوع هم اندیشی و تبیین سیاست های بانک که با حضور مدیرعامل، عضو هیأت مدیره و اعضای هیأت عامل و ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیران ستادی و استانی این بانک برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت انتخاب و انتصاب شایسته دکتر خورسندیان به سمت مدیرعاملی این بانک، اظهار داشت: دکتر خورسندیان با اندوخته تجربه و دانشی که دارند می توانند در این شرایط حساس بانک را به خوبی مدیریت کنند.
رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن خاطر نشان کرد: انتظار داریم جذب منابع افزایش یابد و جایگاه بانک در تمامی زمینه ها در بین بانک های دولتی و خصوصی کشور ارتقاء یافته و در کاهش تعهدات ارزی نیز از وضعیت بهتری برخوردار شویم.
پاک طینت از تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک خواست تا نسبت به وصول مطالبات با جدیت و حساسیت بیشتری عمل کنند و تأکید کرد: وصول مطالبات هنوز هم یکی از ارزان ترین منابع برای بانک به شمار می رود که اگر به صورت کارشناسانه و حرفه ای در این خصوص عمل نماییم راهکارهای عملی و مناسبی برای بررسی شرایط مشتریان بدهکار و وصول طلب بانک خواهیم یافت.
وی ادامه داد: ضرورت دارد تا برای آموزش همکاران و بروزرسانی دانش و تجارب آنان در همه زمینه های تخصصی وارد عمل شویم و خوشبختانه۹۰ درصد کارکنان بانک صنعت و معدن دارای تحصیلات دانشگاهی و مدارج علمی مختلف هستند که این امر در ارتقا و بهبود فعالیت بانک نمود یافته و در سال جاری در تمامی شاخص های عملکردی رشد قابل توجهی را شاهد بوده ایم؛ در مدت زمان ۱۱ ماهه امسال در بسیاری از شاخص های یاد شده بیشتر از حد انتظار و برنامه تدوین شده ظاهر شده ایم که این موفقیت مرهون تلاش تمامی همکاران در همه بخش های صف و ستاد است و از تلاش همه این عزیزان کمال قدردانی را دارم.
تغییرات مثبت و پیشگام بودن رمز رشد و بالندگی بانک در دنیای رقابتی امروز
حسین عسکری عضو هیأت مدیره این بانک نیز با اشاره به انتصاب شایسته دکتر خورسندیان به عنوان مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان داشت: بروز تغییر، نشانه رشد سازمان است و اگر تغییر اتفاق نیفتد نباید انتظار افزایش تجربه و حصول نتایج مثبت را داشته باشیم.
تغییر در تمامی زمینه ها مانند تغییر مدیریت، تغییر فرهنگ و رویکرد سازمان، جزء ضرورت حیات یک سازمان است و اجتناب از آن هر مجموعه ای را تنزل می دهد و در محیط رقابتی امروز همواره نیازمند ایده های نو و بکارگیری روش های نوین برای پیشرفت هستیم.
عضو هیأت مدیره بانک افزود: بهبود در نوآوری خدمات بانکی، افزایش مشارکت و حساسیت همکاران نسبت به جایگاه و وضعیت بانک، جانشین پروری و انتقال دانش و تجربیات، افزایش تعهد و رضایت سازمانی و در نهایت افزایش تفویض اختیارات و چابکی بانک و کاهش تمرکز که در سال های گذشته در بانک به انجام رسید، در سال آینده نیز از اساسی ترین و اصلی ترین سیاست های بانک به شمار می رود.
عسکری تصریح کرد: بهبود فرآیندهای اصلی بانک نظیر ارزیابی، نظارت، وصول مطالبات، جذب منابع، توسعه مهارت های تخصصی کارکنان و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان باید در اولویت قرار گیرد.
وی همچنین ضمن تقدیر از همکاران به دلیل عملکرد مطلوب در ارتقای شاخص های بانک از تمامی کارکنان خواست در این روزهای پایانی سال مستندات مورد نیاز مدیریت مالی را در اختیار آنان قرار دهند تا با تشریک مساعی همه بخش های مرتبط، مجمع بانک به موقع و در زمان مقرر برگزار گردد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.