تاریخ انتشار : دوشنبه 16 خرداد 1401 - 12:47
کد خبر : 19836

با برگزاری هفدهمین مجمع عمومی عادی سالانه:

صورت های مالی بیمه نوین به تصویب سهامداران رسید

صورت های مالی بیمه نوین به تصویب سهامداران رسید
اخبار پولی مالی- مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین صبح روز چهارشنبه 11 خردادماه برای بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400با حضور بیش از 59 درصد سهام‌داران برگزارشد.

به گزارش اخبار پولی مالی، مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین صبح روز چهارشنبه ۱۱ خردادماه برای بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰با حضور بیش از ۵۹ درصد سهام‌داران برگزار و با تصویب مجمع به ازای هر سهم ۱۲ ریال سود نقدی تقسیم خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، در این مجمع، عیسی شهسوار خجسته؛ رئیس هیأت مدیره بیمه نوین به‌ عنوان رئیس جلسه، همایون باقری طادی و مهدی نوش‌آبادی؛ به عنوان ناظران جلسه و همچنین شقایق دیلمی‌پور، مدیر مالی بیمه نوین به عنوان دبیر جلسه، توسط حاضران انتخاب شدند.

همچنین نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی مؤسسه حسابرسی فاطر و همکاران، نماینده بیمه مرکزی ج.ا.ایران، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و نیز دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران در جلسه مجمع حضور داشتند.

پس از استماع گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی و پاسخ به موارد مطروحه سهامداران، تأیید صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند۱۴۰۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب اکچوئر رسمی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین پاداش اعضای هیأت مدیره، تعیین بودجه فعالیت مسئولیت اجتماعی و تقسیم ١٠درصد از سود خالص سال ۱۴۰۰، بین سهامداران، به مبلغ ۱۲ ریال به ازای هر سهم از جمله مواردی بود که در این مجمع به تصمیم گیری و تصویب رسید.

در بخشی از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت، حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین به ارائه گزارش هیأت مدیره و عملکرد این شرکت در سال ١۴۰۰ پرداخت.

وی گفت: در سال گذشته بر اساس اهدافی که از پیش تعیین شده بود حق بیمه صادره به ۲۰۰۰ میلیارد تومان رسید که نسبت به سال گذشته آن بیش از ۴۷ درصد رشد داشته است. در ترکیب پرتفوی بیمه نوین مهم ترین مسئله رعایت توازن پرتفوی و مدیریت ریسک و توجه به رشته بیمه های پربازده بوده است و در اجرای همین سیاست نیز پرتفوی بیمه های زندگی در سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۵ درصد رشد داشته است که این رقم در مقایسه با آمار عملکرد اولیه منتشر شده صنعت، از میانگین صنعت بیمه نیز بالاتر است.

نائب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه نوین همچنین با اشاره به برنامه‌های آتی بیمه نوین گفت: با توجه به آنکه برنامه استراتژیک بیمه نوین در سال جاری به پایان می رسد در حال تدوین برنامه ۵ ساله با محور گسترش فعالیت شرکت بر اساس مدیریت ریسک، آموزش شبکه فروش و کارکنان و نیز ارائه خدمات بر اساس تغییرات بازار و نیاز آن هستیم.

کریم‌خان زند همچنین از رونمایی محصول جدید بیمه مکمل بازنشستگی در آینده نزدیک خبر داد.

گفتنی است در پایان مجمع عمومی عادی سالانه، بار دیگر مؤسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه حسابرسی ایران مشهود به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی‌البدل و روزنامه اطلاعات نیز، به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب شدند.

همچنین با رأی سهامداران و اعضای هیأت مدیره شرکت بیمه نوین، مبلغ یک هزار و هشتصد میلیون ریال به عنوان پاداش اعضای هیأت مدیره و مبلغ ده هزار میلیون ریال به عنوان بودجه فعالیت‌های حوزه مسئولیت اجتماعی در نظر گرفته شد

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.