تاریخ انتشار : جمعه 31 تیر 1401 - 12:30
کد خبر : 22455

با رأی اکثریت سهامداران :

صورت‌های مالی بانک اقتصادنوین به تصویب رسید

صورت‌های مالی بانک اقتصادنوین به تصویب رسید
اخبار پولی مالی-بانک اقتصادنوین در اغلب شاخص‌های عملکردی رشد قابل‌توجهی را گزارش کرده است، به‌طوری‌که این بانک در سال مالی 1400 موفق شده است 25 هزار و 182 میلیارد ریال سود خالص کسب کند که نسبت به سال 1399 حدود 28درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش اخبار پولی مالی، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک اقتصادنوین، روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های هتل قلب تهران برگزار شد و صورت‌های مالی این بانک برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۴۰۰، با رأی اکثریت سهامداران به تصویب رسید.
بر اساس گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مجمع که با حضور بیش از ۷۰ درصد سهامداران تشکیل و به رسمیت رسید، پیام هیئت‌مدیره بانک اقتصادنوین قرائت شد و در ادامه پس از ارائه گزارش عملکرد و تشریح دستاوردها و موفقیت‌های بانک در سال گذشته و قرائت گزارش بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ این بانک به تصویب اکثریت قاطع سهامداران رسید.

بر اساس صورت‌های مالی ارائه‌شده، بانک اقتصادنوین در اغلب شاخص‌های عملکردی رشد قابل‌توجهی را گزارش کرده است، به‌طوری‌که این بانک در سال مالی ۱۴۰۰ موفق شده است ۲۵ هزار و ۱۸۲ میلیارد ریال سود خالص کسب کند که نسبت به سال ۱۳۹۹ حدود ۲۸درصد رشد نشان می‌دهد.

همچنین بر اساس تصمیم مجمع مقرر شد پس از لحاظ کردن مفاد مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا، ۱۰ درصد سود خالص به‌صورت نقدی به سهامداران پرداخت شود و مابقی به‌منظور تقویت حدود فعالیت و نسبت‌های نظارتی این بانک در حساب سود انباشته باقی بماند.
در پایان این مجمع، روزنامه دنیای اقتصاد به‌عنوان روزنامه رسمی و موسسه حسابرسی تدوین و همکاران به‌عنوان بازرس قانونی بانک انتخاب شدند.

اخبار پولی مالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.