تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 18:36
کد خبر : 7388

در حاشیه بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه:

صنعت بیمه چهره ماندگار سال ۱۴۰۰ خود را شناخت

صنعت بیمه چهره ماندگار سال ۱۴۰۰ خود را شناخت
اخبار پولی مالی- "سید محمد مهدی علوی" _ مدیر ارشد و پیشکسوت صنعت بیمه_ در بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه، عنوان چهره ماندگار این صنعت انتخاب شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، معاون اسبق بیمه مرکزی و از مدیران ارشد چند شرکت و مجموعه بیمه ای در همایش یادشده، عنوان چهره ماندگار صنعت بیمه را به خود اختصاص داد و لوح سپاس و تقدیر خود را از معاون اقتصادی رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بیمه مرکزی دریافت کرد.
گفتنی است سید محمد مهدی علوی از مدیران و کارشناسان اثرگذاری به شمار می رود که بیش از نیم قرن در این صنعت سابقه فعالیت و مدیریت دارد.

پدیدآورندگان کتاب سال صنعت بیمه تقدیر شدند
همچنین در حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور، وزیر اقتصاد، رئیس کل بیمه مرکزی و تنی چند از مقامات اقتصادی و فعالان صنعت بیمه از پدیدآورندگان کتاب سال بیمه تجلیل شد.

بر اساس  این گزارش در حاشیه بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه، از دکتر سید جواد میرقاسمی، مولف اثر محشای قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵ به همراه مقررات مربوط” و آقایان علیرضا جاهدی و ایمان ارسطو، مترجمان کتاب “پایان بیمه، فرجامی که می شناختیم” به عنوان برگزیدگان کتاب سال صنعت بیمه، تجلیل شد.

بر اساس این گزارش چند اثر بیمه ای دیگر نیز از سوی اعضای هیات داوران بیستمین همایش ملی بیمه و توسعه شایسته تقدیر اعلام شدند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.