تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 11:55
کد خبر : 8999

صندوق اجاره ای بیمه “ما”؛ ارزشی دیگر برای مشتریان بانک ملت

صندوق اجاره ای بیمه “ما”؛ ارزشی دیگر برای مشتریان بانک ملت
اخبار پولی مالی- شرکت سهامی بیمه "ما" در راستای خلق تجارب خوشایند برای مشتریان، به تولید و معرفی محصولات نوین برای مشتریان بانک و بیمه می پردازد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، بهاری فر، مدیر عامل بیمه ” ما ” هدف اصلی شرکت را تامین منافع کلیه ذی نفعان دانست و این موضوع را به تولید و معرفی محصولات جدید منوط کرد.

بر اساس این گزارش، یکی از محصولات خلاقانه بیمه “ما” که برای اولین بار در صنعت بانک و بیمه ارائه شده است، طرح صندوق اجاره ای است. صندوق اجاره ای بیمه “ما” و بانک ملت که به آن صندوق امانات نیز گفته می شود، یک مکان مناسب و امن برای نگهداری اموال شخصی با ارزش نظیر طلا، ارز، اسناد، اوراق بهادار و مدارک است که در حال حاضر به صورت متمرکز به تمامی مشتریان قابل ارائه می باشد.

از جمله مزایای صندوق اجاره ای می‌توان به عدم اطلاع بانک و بیمه از محتویات صندوق، امنیت بالا و هزینه پایین آن نسبت به صندوق های شخصی، سیستم‌های ضد حریق پیشرفته و نگهبان مسلح تمام وقت و احراز هویت از طریق اثرانگشت، رمز و کارت هوشمند اشاره کرد.

البته لازم به ذکر است دارندگان صندوق اجاره ای( صندوق امانات) با ذکر اموال و دارایی های خود نزد بانک می توانند از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوند.

گفتنی است همزمان با افتتاح ساختمان شهید سلیمانی بیمه “ما” با حضور دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ،  کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران و مدیران ارشد بانک و بیمه از طرح صندوق اجاره ای بیمه “ما” و بانک ملت رونمایی شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک ملت به آدرس www.bankmellat.ir مراجعه فرمایید.شایان ذکر است مشتریان مهان و ویژه بانک ملت از تخفیف ویژه برخوردار می باشند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.