تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آبان 1401 - 12:13
کد خبر : 31196

در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی صورت گرفت

صدور ۲مجوز فعالیت برای شرکت‌ ‌های معتمد مالیاتی

صدور ۲مجوز فعالیت برای شرکت‌ ‌های معتمد مالیاتی
اخبار پولی مالی_ معاون مرکز تنظیم مقررات پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان گفت: در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، دو مجوز فعالیت شرکت معتمد نوع دوم و سوم برای «شرکت دیان همراه فردا» صادر شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از رسانه مالیاتی ایران، محمد طاهری، معاون مرکز تنظیم مقررات پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان گفت: به موجب ماده (۲۶) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، سازمان امور مالیاتی کشور می‌تواند جهت حصول اطمینان از عملکرد صحیح مؤدیان در اجرای قانون مذکور از خدمات «شرکت های معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی» استفاده کند.

وی افزود: شرکت های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی می توانند با سه نوع مجوز در زمینه های: ۱-صدور و ارسال اطلاعات صورتحساب‌های الکترونیکی و پشتیبانی از تجهیزات مرتبط با آن، ۲- آموزش مودیان مالیاتی، ۳- ارائه مشاوره های فنی مالیاتی و غیر مالیاتی، در راستای توانمندسازی مودیان مالیاتی با سازمان امور مالیاتی همکاری کنند.

طاهری اظهار کرد: نخستین مجوز فعالیت شرکت معتمد نوع دوم و سوم برای «شرکت دیان همراه فردا» در تاریخ ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱ جهت ارائه خدمات در حوزه های آموزش و مشاوره های فنی و مالیاتی به مودیان صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز شرکت های معتمد «داده‌کاوی معتمد اول سام» و «داده پردازی کیسان» با مجوز نوع اول در زمینه صدور و ارسال اطلاعات صورتحساب‌های الکترونیکی و پشتیبانی از تجهیزات مرتبط با آن فعالیت خود را آغاز کرده اند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.