تاریخ انتشار : دوشنبه 23 خرداد 1401 - 10:15
کد خبر : 20240

با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره:

شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد
اخبار پولی مالی-جلسه شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد در بیست و دومین روز از آخرین ماه فصل بهار ۱۴۰۱ با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در سالن جلسات شهدای سلامت برگزار شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی، جلسه شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد ظهر امروز با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق، اعضاء هیئت مدیره، مشاوران مدیرعامل و مدیران ستادی در سالن جلسات شهدای سلامت برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با قرائت مقاله ای علمی در حوزه مدیریت با عنوان “آنچه کیفیت حکمرانی ملی کشور را تهدید می کند: خط مشی های بد، نبود خط مشی های لازم، خط مشی های تأخیری” از دکتر حسن دانائی فرد استاد دانشگاه تربیت مدرس، ضمن اهمیت توجه به نظریات کارشناسی در زمینه مدیریت، خواستار اظهار نظر مدیران و تعمیم نظریات مطرح شده در مقاله مذکور به صندوق جهت ارائه خدمات هر چه بهتر و شایسته تر به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو شد.

اعضای شورای مدیران در این نشست علاوه بر تبادل نظر در خصوص مقاله قرائت شده توسط مدیرعامل، به مانند جلسات گذشته بر اساس دستور جلسه و به فراخور موضوعات و مسئولیت ها، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.