تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 10:52
کد خبر : 53701

ششمین همایش آموزشی طرح شوکا در پایتخت فرهنگ وهنر

ششمین همایش آموزشی طرح شوکا در پایتخت فرهنگ وهنر
اخبار پولی مالی_ مدیرعامل بیمه البرز در ششمین همایش آموزشی طرح شوکا و در جمع نمایندگان فروش شعب اصفهان، شهرکرد و کاشان بر رعایت اخلاق حرفه ای در صنعت بیمه تاکید و گفت بیمه البرز به عنوان یک شرکت پیشرو در بازار بیمه، فروش مبتنی بر آگاهی و صداقت و ایجاد مزیت های جدید و نوآورانه را سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش اخبار پولی مالی، موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز در این نشست که به میزبانی اصفهان برگزار شد با تشریح رسالت بیمه زندگی شوکا، تقویت صنعت بیمه را در گرو ورود به بازار بیمه های زندگی دانست و از اجرای طرح تشویقی برای نمایندگانی که موفق به فروش بیش از دو هزار و ۵۰۰بیمه نامه شوکا شوند، خبر داد.

وی خطاب به شبکه فروش اصفهان بعنوان پایتخت فرهنگ و هنر کشورمان گفت: طرح شوکا نه تنها توسعه ای در بیمه های زندگی و تضمین کننده آتیه هموطنان است بلکه در حوزه فرهنگ سازی هم پیشگام است چرا که جنبه های تشویقی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین حفظ محیط زیست دارد. از این رو انتظار می رود نمایندگان فروش این استان در جذب مشتریان الگو باشند.

مدیرعامل بیمه البرز در این نشست با تاکید بر لزوم راه اندازی مجتمع تخصصی بیمه های زندگی در استان اصفهان از نمایندگان برتر این شعب قدردانی کرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.