تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردین 1401 - 10:29
کد خبر : 16126

 مدیرعامل شرکت بیمه دی دربازدید از شعبه جنوب غرب تهران عنوان کرد:

شبکه فروش، قلب استراتژی جدید بیمه دی خواهد بود

شبکه فروش، قلب استراتژی جدید بیمه دی خواهد بود
اخبار پولی مالی- شبکه فروش، قلب استراتژی جدید بیمه دی خواهد بود و از همین رو، توجه به امور نمایندگان و اعطاء تسهیلات ویژه به ایشان مد نظر بوده و در دستور کار قرار دارد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل ازروابط عمومی بیمه دی، مدیرعامل شرکت بیمه دی با همراهی معاون امور مشتریان و توسعه‌‌ی بازار و نیز، تعدادی از مدیران ستادی، از شعبه‌ی جنوب غرب تهران بازدید به عمل آورد.

طی این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار گردید، محمدرضا کشاورز پس از تبادل اطلاعات با همکاران خود در شعبه‌ی جنوب غرب تهران، نقطه نظرات نمایندگان را نیز جویا شده و دغدغه‌های ایشان را مورد توجه قرار داد.

در این نشست، محمدرضا کشاورز ضمن تبریک نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار امیدواری کرد سال پیش رو، همچون سال‌های گذشته نوید بخش تداوم موفقیت‌های بیمه دی باشد. زیرا توفیقات بیمه دی همواره مرهون دلبستگی، دلسوزی، هماهنگی و همدلی تمام نیروهای ستادی، شعب و نمایندگان بیمه دی بوده است.

کشاورز در ادامه افزود؛ طبق استراتژی جدید شرکت در سال ۱۴۰۱ ، استقلال و اختیارات شعب بیمه دی در سراسر کشور ارتقاء یافته و نقش کارآمدی در بازآرایی و تقویت شبکه‌ی فروش خواهند داشت.

مدیرعامل بیمه دی بیان داشت؛ شبکه فروش، قلب استراتژی جدید بیمه دی خواهد بود و از همین رو، توجه به امور نمایندگان و اعطاء تسهیلات ویژه به ایشان مد نظر بوده و در دستور کار قرار دارد.

کشاورز در خاتمه‌ی این دیدار، با اشاره به فضای جدید کسب و کار و تاثیر ابزارهای دیجیتالی و نوآورانه در اتمسفر اقتصادی، بر لزوم ایجاد تغییر در شیوه‌ی کسب و کار تاکید نموده و خواستار تلاش هرچه بیشتر همکاران و نمایندگان در به روز بودن نسبت به شیوه‌های جدید کسب و کار شد تا با اتخاذ چنین رویکردی، بیمه دی همواره در حال پیمودن مسیر رشد و تعالی باشد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.