تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 16:01
کد خبر : 49106

نوروز 1402؛

«سین هشتم»؛ سرمایه‌گذاری

«سین هشتم»؛ سرمایه‌گذاری
اخبار پولی مالی_ رویه‌ها و رویکردهای حکمرانی تازه صندوق توسعه ملی، خبر از یک چرخش تاریخی می‌دهد؛ تعهدی‌ بر آنکه زمان به نفع توسعه بچرخد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه ملی، علیرضا کنگرلو مدیر حوزه ریاست و روابط‌ عمومی صندوق توسعه ملی در یادداشتی، به حکمرانی جدید و مسیر تازه‌ی صندوق توسعه ملی پرداخت و نوشت:

” رسم کهن و زیبای مردم ایران‌زمین است هفت‌سین؛ نمادهایی روشن و زلال که در هنگامه‌ی سال نو، کنار هم می‌نشینند تا تحول و تغییر را بشارت دهند. از هزاره‌های دور که مردم، دست بر خاک داشتند و چشم بر آسمان، سبزه و سنبل و سیب و سمنو و … هر کدام، نشانی بودند از آرزوی بشر برای رونق و برکتِ رزق و روزی.

صندوق توسعه ملی در سال ۱۴۰۲ و در دوازدهمین بهاری که از سر می‌گذراند، متعهد است که زمان را به نفع توسعه بچرخاند و به رسم هفت‌سین، برای مردم ایران، آرزوی فزونی یافتن رزق دارد؛ به همین رو «سین» دیگری را به هفت‌سین کهن افزوده که نه تنها هویت و مأموریت ذاتی‌اش به شمار می‌رود، که به بار نشستن این «سین هشتم» همان خواست قلبی و آرزوی برکت برای همه‌ی مردم ایران است.

رویه‌ها و رویکردهای حکمرانی تازه‌ی صندوق توسعه ملی، خبر از یک چرخش تاریخی می‌دهد که صندوق توسعه ملی را بیش از هر زمان دیگری به اهداف تشکیلش نزدیک‌تر می‌کند: صندوقی ثروت‌ساز و ارزش‌آفرین.

صندوق توسعه ملی در دوازدهمین نوروز خود، در آستانه‌ی مسیری روشن قرار گرفته که ثمره‌اش حفظ و ماندگاری منابع ملی است؛ چشم‌اندازی که سهم نسل‌های آتی از منابع طبیعی و ملی، چون نفت و گاز را حفظ کرده و آینده‌ی روشنی را برای فرزندان ایران کهن تضمین می‌کند.

این حکمرانی تازه به مثابه صندوق‌های ثروت جهانی، بر اصل «سرمایه‌گذاری» استوار است؛ «سین هشتم»ِ سفره‌‌ی هفت‌سین صندوق توسعه ملی.”

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.