تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آذر 1401 - 16:31
کد خبر : 36268

سرپرستی استان فارس بیمه کوثر میزبان مدیرعامل و هیئت‌ همراه شد

سرپرستی استان فارس بیمه کوثر میزبان مدیرعامل و هیئت‌ همراه شد
اخبار پولی مالی_ مديرعامل بيمه كوثر و هيئت‌ همراه با حضور در استان فارس با بيمه‌ گذاران، بيمه‌ شدگان، كارشناسان و نمايندگان ديدار و گفت‌ و گو كردند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر و جمعی از معاونان و مدیران شرکت، پس از ورود به شهر شیراز و مقارن با اربعین شهدای شاهچراغ در حرم احمد ابن موسی(ع) حضور یافتند و با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا بالاخص شهید سیدفرید‌الدین معصومی، مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر، با آرمان‌های والای آن عزیزان سفر کرده تجدید پیمان کردند.

مدیرعامل بیمه کوثر در این سفر با حضور در سرپرستی و دیدار با نمایندگان و کارکنان، در ابتدا ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زینب(س) و روز پرستار، مهم‌ترین اولویت شرکت بیمه کوثر را تکریم و رضایت مشتری اعلام و خاطرنشان کرد: کسب رضایت مشتریان و تکریم ارباب‌رجوع همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است.

ابوالفضل آقادادی خدمت‌ به مردم و تلاش برای ایجاد آرامش و امنیت‌خاطر آنان را از وظایف حرفه‌ای و اخلاقی خانواده بزرگ کوثر در راستای نهادینه کردن شعار شرکت «کوثر، خیر کثیر» دانست و تصریح کرد: کسانی که در هر موضوع و بخشی مسئولیت می‌پذیرند باید آن را به عنوان امانت و فرصتی مغتنم برای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم بدانند و هرچه وحدت، انسجام و همدلی و همراهی داشته باشیم، می‌توانیم خدمت بیشتر، موثرتر و شایسته‌تری به مشتریان ارائه کنیم.

وی افزود: خدمت صادقانه و تکریم مشتریان به‌عنوان بزرگ‌ترین نعمت زندگی کاری‌ در شرکت ارزشی بیمه کوثر است.

آقادادی با تقدیر از سرمایه‌های انسانی سالم، صادق، صالح و برخوردار از فکر و مدیریت صحیح با فرهنگ ارزشی کوثر، افزود: ما هم باید به جذب نیروی خوب و باکیفیت توجه کنیم و هم برنامه‌ریزی برای ارتقای کارکنان را مدنظر قرار دهیم که ضمن خدمت، تکریم و خیررسانی به خلق باعث رضایت خدا و ذی‌نفعان شرکت شویم.

در آخر وی با تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام برای اعتلای نام مقدس کوثر، گفت: در سایه همدلی و کارتیمی است که یک شرکت می‌تواند طیف گسترده اهدافش را محقق کند و به رشد و بالندگی برسد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.