تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 - 13:07
کد خبر : 11451

بازدید مدیرعامل موسسه اعتباری ملل از غرفه گروه مالی گردشگری؛

سرزمین ایرانیان (آیلند) الگو و افتخار ایران است

سرزمین ایرانیان (آیلند) الگو و افتخار ایران است
اخبار پولی مالی- حجت الاسلام والمسلمین سیدامین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل از غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته بازدید کرد. و با فعالیت های پروژه سرزمین ایرانیان(آیلند) آشنا شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از ستاد خبری گروه مالی گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در جریان بازدید از غرفه آیلند گفت: پروژه سرزمین ایرانیان (آیلند) یک الگو و افتخار جمهوری اسلامی ایران است.
جوادی پس از استماع گزارش ارائه شده در خصوص فرصت های سرمایه گذاری و اقدامات انجام شده، از بانیان و دست اندرکاران پروژه آیلند که در نزدیکی پایتخت محیطی عاری از آلودگی هوا، فضایی ورزشی و سالم را برای تخلیه انرژی جوانان و محلی برای آرامش خانواده ها فراهم کرده اند، قدردانی کرد.
در این بازدید بخشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده از جمله برخورداری از مزایای منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان، ایجاد ۲۴ کاربری تفریحی و اقامتی و گردشگری، میزبانی و برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری موتورسواری و اتومبیلرانی، ایجاد ۱۳۰ هکتار فضای سبز و فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ این مجموعه عظیم تشریح شد که مورد توجه مدیرعامل موسسه ملل قرار گرفت.
پروژه سرزمین ایرانیان (آیلند) در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ هکتار در کیلومتر ۳۸ آزادراه تهران-ساوه واقع شده که از امکانات تفریحی و گردشگری با استانداردهای بین المللی برخوردار است.
آیلند از مهم ترین پروژه های گروه مالی گردشگری است که با مشارکت بانک گردشگری در دست اجراست.
علاقه‌مندان می توانند برای آشنایی بیشتر با فعالیت های گروه مالی گردشگری و خدمات بانک گردشگری به سالن ۳۸ پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مراجعه کنند.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.