تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 - 15:52
کد خبر : 45796

سابین تجارت از کارت جدید خود رونمایی کرد

سابین تجارت از کارت جدید خود رونمایی کرد
اخبار پولی مالی_ مجموعه سابین تجارت در نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از کارت شتابی خود که دارای قابلیت خدمات اعتباری و کش‌بک است، رونمایی کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی، فرهاد وکیلیان، مدیرعامل شرکت سابین‌تجارت آریا بین در رابطه با مزایای این کارت به عصربانک گفت: «در حال حاضر با توجه به شرایط پرداخت کشور یعنی قیمت کارتخوان و کارمزدهای ثابت، خریدن کارتخوان نو راهکاری قدیمی به نظر می‌رسد که دیگر جوابگو نیست. کارتی که طراحی و رونمایی شده و اولین مشتری آن هلدینگ جامپ است، یک کارت با چند بخش است که کاربر می‌تواند در یک چرخه بسته و تحت قوانین هم در قالب کیف پول و هم بن کارت بانکی از آن استفاده کند و با توجه به اینکه ساختار پذیرندگی و صادرکنندگی شرکت سابین تجارت و بانک ایران زمین، پیوستگی دارند، کاربر قادر خواهد بود از این کارت به عنوان اعتبار در حوزه BNPL نیز استفاده کند.»

او در این‌باره ادامه داد: «علاوه براین در صورتی‌که دارندگان این کارت برای خرید به پذیرندگان طرف قرارداد ما مراجعه کنند، برای خریدهای خود هم کش‌بک دریافت می‌کنند و هم می‌توانند تخفیف بگیرند. از سوی دیگر سازمان‌ها با دریافت پنل سازمانی می‌توانند اعتبار خود و واریز نقدی خود را برای پرسنل‌شان مدیریت کنند.»

وکیلیان بر این باور است که مفهوم دیجیتال در حوزه پرداخت در بخش‌هایی از این سرویس وجود دارد؛ چرا که فناوری به کمک یکپارچه کردن یک ساختار سنتی آمده است.

عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل ایران زمین نیز در این رابطه گفت: «در این پلتفرم مشتریان ما یعنی اشخاص حقیقی یا فین‌تک‌ها می‌توانند براساس نیاز مشتریان خود با استفاده از این پلتفرم سرویس را مطابق با نیازشان تعریف کند و از امکانات این پلتفرم برای ارائه خدمات بانکی بهره ببرند.»

 

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.