تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 16:15
کد خبر : 43324

رضا راضی‌زاده سرپرست معاونت امور مالی و مجامع بانک کارآفرین شد

رضا راضی‌زاده سرپرست معاونت امور مالی و مجامع بانک کارآفرین شد
اخبار پولی مالی_ با حکم مدیرعامل بانک، رضا راضی‌زاده به عنوان سرپرست معاونت امور مالی و مجامع بانک کارآفرین معرفی شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و جمعی از مدیران و همکاران بانک کارآفرین، از تلاش‌های فرشاد محمد پور قدردانی شد و رضا راضی زاده به عنوان سرپرست معاونت امور مالی و مجامع معرفی شد.

پیش از این فرشاد محمدپور، عضو موظف هیئت مدیره و معاون مدیرعامل بانک کارآفرین در امور مالی و مجامع بود که با حکم محمدرضا فرزین، به بدنه مدیریت بانک مرکزی اضافه شد تا به این ترتیب معاونت امور مالی و مجامع بانک کارآفرین با تغییر در صندلی مدیریت خود روبرو شود.

درهمین راستا احمد بهاروندی، مدیرعامل بانک نیز طی حکمی رضا راضی‌زاده را که دارای سوابق متعدد در حوزه‌های مالی و بانکی است، به سمت سرپرست معاونت امور مالی و مجامع منصوب کرد.

راضی‌زاده دانش آموخته رشته حسابداری است. او بیش از ۱۶ سال سابقه در حوزه های مالی، حسابرسی و مدیریتی دارد و پیش از این مدیر پشتیبانی بانک کارآفرین بوده است که از دیگر سوابق اجرایی او می‌توان به معاونت اقتصادی و توسعه کارآفرینی بنیاد برکت، عضو موظف شرکت حسابرسی تدبیر برتر، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت خدمات مدیریتی عملیاتی دیدگاهان جاوید، حسابرس ارشد و سرپرستی حسابرسی در موسسات حسابرسی، عضو جامعه حسابداران رسمی و عضویت در هیات‌مدیره تعدادی از شرکت‌ها و کمیته‌های مختلف را اشاره کرد.

راضی‌زاده در مراسم قدردانی از محمدپور، ضمن تشکر از خدمات او به بانک کارآفرین و آرزوی موفقیت برای وی در مسئولیت جدید، اظهار امیدواری کرد معاونت امور مالی و مجامع بتواند با توجه به وجود پتانسیل بالا و کادر حرفه‌ای، در راستای تداوم موفقیت‌های گذشته و ثبت افتخارات در آینده گام بردارد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.