تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 12:37
کد خبر : 18628

گزارش اختصاصی اخبار پولی مالی

رشد ۲۹ درصدی سود خالص هر سهم بیمه کارآفرین

رشد ۲۹ درصدی سود خالص هر سهم بیمه کارآفرین
اخبار پولی مالی- شرکت بیمه کارآفرین صورت‌های مالی دوره منتهی به 29 اسفند 1400 (حسابرسی نشده) را در سامانه کدال منتشر کرده که براساس آن سود خالص هر سهم آن از 268 ریال به 347 ریال افزایش یافته که رشدی 29 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اخبار پولی مالی، صورت‌های مالی شرکت بیمه کارآفرین نشان می‌دهد که درآمد ناخالص این شرکت در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ برابر با یک هزار و ۹۷ میلیارد و ۴۲ میلیون تومان بوده است.
این در حالی است که درآمد حق بیمه ناخالص این شرکت در سال ۱۳۹۹ برابر با ۸۱۴ میلیارد و ۵۳۴ میلیون تومان بوده که در سال گذشته رشدی ۳۵ درصدی یافته است.
درآمد سرمایه گذاری بیمه کارآفرین که یکی از اولین شرکت‌های اصلی در زمینه فروش بیمه‌های زندگی است نیز در سال گذشته به ۹۶۶ میلیارد و ۸۸۸ میلیون تومان رسیده است. این رقم ۳۱ درصد بیشتر از درآمدهای ۷۳۹ میلیارد و ۳۳۲ میلیون تومانی آن از این محل در سال قبل از آن است.
صورت‌های مالی منتشر شده نشان می‌دهد که خسارت پرداختی بیمه کارآفرین (ناخالص) هم ۸۱۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان بوده که هفت درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش نشان می‌دهد.
سود عملیاتی «وآفرین» هم در سال ۱۴۰۰ رشدی ۶۴ درصدی نسبت به سال قبل از آن داشته و به ۲۸۴ میلیارد و ۵۵۴ میلیون تومان افزایش یافت.
براین اساس سود خالص این شرکت از ۲۵۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان در پایان سال ۱۳۹۹ به ۳۳۰ میلیارد و ۶۷ میلیون تومان در پایان سال گذشته رسیده که رشدی ۳۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.