تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 15:31
کد خبر : 31608

در نیمه نخست سال جاری

رشد ۲۶۵ درصدی ارائه تسهیلات در بانک مسکن استان مازندران

رشد ۲۶۵ درصدی ارائه تسهیلات در بانک مسکن استان مازندران
اخبار پولی مالی_ مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران با ارایه گزارشی از تحقق بیش از صد در صدی اهداف در شاخص های تسهیلاتی مجموعه خود در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گززارش اخبار پولی مالی، سید حسین حاجی پور مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن ـ هیبنا؛ گفت : این مدیریت در شش ماهه ابتدای سال جاری ۱۰ هزار و ۳۳۹ فقره تسهیلات ، به مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف اقتصادی پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود ۲۶۵ درصد رشد داشته است.

حاجی پور به جزییات تسهیلات پرداختی بانک مسکن اشاره کرد و افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی، ۸ هزار و ۷۴۵ فقره به مبلغ ۲۸ هزار میلیارد ریال در بخش مسکن و یک هزار و ۵۹۴ فقره به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال در سایر بخش های اقتصادی پرداخت شده است.

وی تامین مالی پروژه های بخش مسکن و ایجاد رونق در ساخت و ساز را رسالت اصلی بانک مسکن عنوان کرد و افزود: با پرداخت تعداد ۹۱۵ فقره تسهیلات مشارکت مدنی به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال، ۲۳۳ درصد رشد را در این بخش شاهد هستیم.

حاجی پور در ادامه به تسهیلات پرداختی مدیریت مازندران در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در حوزه طرح نهضت ملی مسکن تا کنون تعداد ۷۰۲و۱ پروژه با تعداد ۲۱۵و۱۳ واحد به بانک معرفی شده که از این تعداد ۷۷۶ پروژه با تعداد ۵۹۰و۶ واحد به مبلغ ۱۹ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال قرار داد منعقد شده است .

مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران در ادامه به پرداخت تسهیلات در حوزه مسوولیت های اجتماعی و حمایتی بانک اشاره کرد و افزود : تعداد ۴۰۶ فقره به ملغ ۳۵۸ میلیارد و ۴۰۰ ملیون ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۱۳۹ فقره به مبلغ ۱۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

حاجی پور در پایان گفت: کارکنان مجموعه بانک مسکن با تلاش خستگی ناپذیر و کوشش بی وقفه به نقش محوری خود در تامین مالی بخش مسکن به عنوان موتور محرک رونق اقتصادی ، ایجاد اشتغال و خروج از رکود با رعایت ضوابط و صرفه و صلاح بانک واقف و متعهد هستند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.