تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 13:43
کد خبر : 55597

رشد فروش ۹۱ درصدی بیمه تعاون در اردیبهشت ۱۴۰۲

رشد فروش ۹۱ درصدی بیمه تعاون در اردیبهشت ۱۴۰۲
اخبار پولی مالی_ شرکت بیمه تعاون در اردیبهشت‌ماه امسال رشد فروش ۹۱ درصدی و در ۲ ماه نخست امسال هم رشد ۶۳ درصدی را ثبت کرد و تراز عملکردی این بیمه‌گر در اردیبهشت به ۱۲۴ درصد و در ۲ ماه نخست سال هم به ۸۶ درصد رسید. این تازه آغاز یک ماراتن بیمه تعاون برای رسیدن به هدف ۳۰ هزار میلیارد ریالی تا پایان سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از دنیای بیمه، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون هدف فروش امسال این شرکت را بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرده که نسبت به سال گذشته ۶۴ درصد رشد را نشان می‌دهد حالا و پس از گذشت ۲ ماه از سال فروش این شرکت با رشدی ۶۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به رقم ۲ هزار و ۵۸۹ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال رسیده است.

این گزارش نشان می‌دهد که حق بیمه تولیدی بیمه تعاون در اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۱ درصد رشد کرده و به رقم یک هزار و ۵۹۱ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریالی رسیده است.

این تنها‌ شرکت بیمه تعاونی ایران در ۲ ماه نخست امسال بالغ بر یک هزار و ۳۸۸ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال خسارت به بیمه‌گذران و زیان‌دیدگان پرداخت کرده و نسبت خسارت این شرکت در پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۲ به ۸۳ درصد رسیده است.

دنیای بیمه در گزارشی با عنوان رمزگشایی از جهش ۷۹ درصدی سود بیمه تعاون پیشتر گزارش داده بود که وند فروش بیمه تعاون در سال گذشته و برآورد سال ۱۴۰۲ نشان از حرکت این شرکت بر اساس برنامه هیات مدیره دارد چرا که سال گذشته این شرکت موفق به فروش ۱۸ هزار و ۳۴۶ میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریالی بیمه‌نامه شده که رشدی ۷۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ را ثبت کرده است. برای سال آینده هم این شرکت رشد ۶۴ درصدی در تولید حق بیمه را پیش‌بینی کرده و انتظار دارد که میزان فروش به بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال برساند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.