تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 12:07
کد خبر : 5459

در سایت بانک شهر صورت گرفت:

راه اندازی سامانه صورتحساب پذیرندگان شاپرکی

راه اندازی سامانه صورتحساب پذیرندگان شاپرکی
اخبار پولی مالی- سامانه صورتحساب پذیرندگان شاپرکی در سایت بانک شهر راهاندازی شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران،معاون برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات بانک شهر گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان دارنده پایانه های فروشگاهی، تسهیل در دسترسی به صورتحساب تمام تراکنش ها و دریافت گزارش های مورد نیاز این سامانه راه اندازی شده است.
عطاران با بیان اینکه دسترسی به سامانه صورتحساب پذیرندگان شاپرکی طی روزهای اخیر موجب افزایش رضایت مشتریان حقیقی و حقوقی بانک شهر را فراهم آورده است،تصریح کرد: با توجه به درخواست های مطرح شده از جانب ذینفعان، ضرورت تسریع در فرایند تسویه و همچنین دسترسی به ریز تراکنشهای حساب پذیرندگان بیش از پیش مورد نیاز بود که خوشبختانه این مهم در کوتاه ترین زمان ممکن محقق شد.
معاون برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات بانک شهر “مشاهده ریز تراکنش های شاپرکی با تمامی جزئیات”، “بررسی ریز تراکنشهای سپرده متصل به پایانه”، “امکان دریافت فایلهای خروجی (در قالب PDF،CSV و Excel)”، “قابلیت ایجاد دسترسی برای کاربران مختلف پذیرندگان” و … را از مهمترین مزایای این سامانه عنوان کرد.
عطاران با اشاره به ارائه برترین خدمات بانکی از سوی شعب و سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر به شهروندان، تصریح کرد: تلاش کرده ایم با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و استفاده از توان همکاران توانمند بانک،پاسخگوی کامل نیازهای مشتریان باشیم.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.