تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 15:10
کد خبر : 43300

راه‌اندازی سرویس پرداخت الکترونیک در رشته بیمه حمل کالا از سوی بیمه ایران

راه‌اندازی سرویس پرداخت الکترونیک در رشته بیمه حمل کالا از سوی بیمه ایران
اخبار پولی مالی_ مجید رحمتی مدیر کل بیمه های مسئولیت و حمل ونقل از راه اندازی سرویس پرداخت الکترونیک در رشته بیمه حمل کالا از سوی بیمه ایران خبر داد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، رحمتی این سرویس را در راستای تسریع در انجام امور مربوط به پرداخت ها عنوان کرد و گفت: بیمه ایران برای الکترونیکی نمودن امور و حصول اطمینان در پرداخت به حساب شخص ذینفع، با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و آمار، امکان استفاده از سرویس پرداخت الکترونیک در رشته بیمه حمل کالا را فراهم کرده است.

وی در ادامه افزود: از ۱۲ بهمن ماه سال جاری، تمامی مبالغ پرداختی در رشتۀ حمل کالا اعم از حواله خسارتی، الحاقی برگشتی، بستانکاران، هزینه کارشناسی و … ، از طریق سامانه متمرکز باربری (صبا) به سامانه دریافت و پرداخت الکترونیک ارسال و پس از طی فرآیندهای مربوطه، در وجه گیرنده واریز می گردد.

شایان ذکر است، در سال های اخیر، شرکت سهامی بیمه ایران با راه اندازی سامانه بیمه ایران من و استفاده از فناوری اطلاعات و خدمات غیر حضوری ، توانسته در سرویس های خدمت رسانی بی منت خود تحولات بزرگی را ایجاد کند و بهره مناسبی از فناوری اطلاعات ببرد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.