تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 13:50
کد خبر : 42499

،رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور؛

دیوار بین مودیان و مالیات در حال فروریختن است

دیوار بین مودیان و مالیات در حال فروریختن است
اخبار پولی مالی_سامانه تشخیص و تشویق فعالان اقتصادی قانونمند و خوش حساب با نام «تراز» رونمایی شد.

به گزارش اخبار پولی مالی،  داود منظور،رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در مراسم «رسم درستکاری»، آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران، که با حضور « محمد مخبر» معاون اول رییس جمهوری، « سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد و امور دارایی و جمعی از فعالان اقتصادی کشور  در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد،  با بیان اینکه رویکردسازمان امور مالیاتی در دوره تحولی، تعامل حداکثری و اعتماد به جامعه بزرگ مؤدیان است، گفت: دیوار بین مودیان و مالیات در حال فروریختن است.

 رئیس کل سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: دولت برای اینکه بتواند خدمات شایسته ای به مردم ارائه کند، نیازمند تامین مالی پایدار است که مالیات این نقش را به خوبی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در دوره تحول نظام مالیاتی تعامل حداکثری با جامعه مؤدیان است، گفت: معتقدیم نظام مالیاتی شریک فعالیت اقتصادی همه فعالان اقتصادی است که به یمن تلاش آن ها چرخ‌های اقتصاد می‌چرخد.

منظور تصریح کرد: حسب دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر بر اعتماد به خوداظهاری مؤدیان، این فرایند از سال گذشته در اولویت بوده و امسال افزایش داشته است و دیوار بین مودیان و مالیات در حال فروریختن است.

در این مراسم از فعالین اقتصادی و مودیان مالیاتی خوش حساب تجلیل به عمل آمد و سامانه تشخیص و تشویق فعالان اقتصادی قانونمند و خوش حساب با نام «تراز» رونمایی شد.

منبع_اینتا

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.