تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 12:47
کد خبر : 55357

دیدار نجارزاده با ایثارگر دفاع مقدس در نخستین روز مدیرعاملی بانک ملی

دیدار نجارزاده با ایثارگر دفاع مقدس در نخستین روز مدیرعاملی بانک ملی
اخبار پولی مالی_ ابوالفضل نجارزاده در نخستین روز از تصدی خود به مدیرعاملی بانک ملی ایران، به دیدار مسلم بازدید از غواصان گردان کوثر و ایثارگران دفاع مقدس رفت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده که دیروز با حکم سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان مدیرعامل بانک ملی ایران منصوب شد، در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در کشور گفت: در تمام دنیا از افرادی که برای دفاع از وطنشان جنگیده اند، به عنوان یک نماد یاد می شود و وظیفه داریم دوران جبهه و جنگ را برای جوانان بخصوص دهه هشتادی ها و نودی ها که آن ایام را ندیده اند، به تصویر بکشیم.

وی با بیان اینکه ایثارگران یادگاران ارزشمند و شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: خوشبختانه بانک ملی ایران قدردان میراث گرانبهای جانبازان و ایثارگران است و سال گذشته نیز مراسم باشکوه و معنوی تشییع و تدفین دو شهید گمنام سال های دفاع مقدس در محوطه ادارات مرکزی بانک ملی ایران برگزار شد.

محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور نیز ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: خدمت رسانی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت ما قرار دارد.

حسن کاظمی معاون منابع انسانی بانک نیز با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس از جایگاه عظیمی در پیشگاه خداوند برخوردار هستند، اظهار کرد: ما مدیون این عزیزان هستیم و آنها هستند که با ایثار جانشان، امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

مسلم بازدید نیز با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس تاکید کرد باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسل نو را با دلاورمردی ها و اسوه های ایثار و شهادت در کشور بیشتر آشنا کنیم.

«بازدید» از غواصان گردان کوثر در عملیات کربلای ۴ و ۵ بود که از گروهان ۸۰ نفری آنها تنها ۱۰ نفری باقی مانده و باقی هم رزمانش به درجه رفیع شهادت نایل می شوند. وی در ۱۵ سالگی به منطقه عملیاتی اعزام و در ۱۷ سالگی مجروح و دچار جراحت قطع نخاع می شود.

لازم به ذکر است، رضا خسروی رییس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک و سید مجتبی قدسی رییس اداره کل روابط عمومی بانک نیز در این دیدار حضور داشتند.

در انتهای این دیدار، با اهدای لوح تقدیر توسط مدیر عامل بانک ملی ایران از بازدید ایثارگر و جانباز دفاع مقدس و خانواده معزز ایشان تجلیل به عمل آمد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.