تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401 - 14:52
کد خبر : 34079

دومین شعبه تخصصی « بانکداری شرکتی » بانک ملی افتتاح شد

دومین شعبه تخصصی « بانکداری شرکتی » بانک ملی افتتاح شد
اخبار پولی مالی_ دومین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی بانک ملی ایران با رویکرد مبتنی بر تسریع و تسهیل در ارائه خدمات مالی به مشتریان اعتباری با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک در تهران به طور رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در آیین افتتاح این شعبه تخصصی در شعبه حافظ ضمن تقدیراز خدمات و کوشش دست اندرکاران راه اندازی این شعبه به دوران بالندگی بانک ملی ایران اشاره کرد و افزود: طراحی و اجرای ایده های فناورانه و مبتکرانه در بانک طی یک سال اخیر دو چندان شد و امروز با برنامه ریزی و تلاش همکاران در حال اجرا و پیاده سازی در بانک است.

وی با بیان این که بانک ملی ایران در ماه های پیش رو شاهد تحولات و دستاوردهای بزرگی خواهد بود، اظهارداشت: ارائه خدمات گسترده و سرویس های منحصربفرد و ویژه به مشتریان اعتباری بانک در قالب بانکداری شرکتی یکی از این دستاورد ها خواهد بود.

مونسان مشتریان را از مهمترین دارایی ها و سرمایه های ارزشمند بانک دانست و افزود: ما با ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد به مشتریان اعتباری بانک در صدد جلب اعتماد و کسب رضایت حداکثری آن ها هستیم.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که راه اندازی و توسعه بانکداری شرکتی در بانک امری لازم و ضروری است، گفت: هدف از ایجاد و پیاده سازی بانکداری شرکتی در بانک ملی ایران با وجود فرآیندها، رویه ها و سازوکار مناسب جدید، ارتباط آسان، مستقیم و سریع مدیران با مشتریان است.

وی با اشاره به این که بزودی در سایر استان ها نیز شعب بانکداری شرکتی آغاز به کار خواهد کرد، یادآورشد: این شعب با تجهیز امکانات، چیدمانی جدید و وجود نیروی های متخصص مدیریت خواهد شد.

در ادامه این مراسم عباس افشاری راستین رئیس اداره کل بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری بانک ملی ایران گفت: به دلیل دسترسی آسان به کسب و کارهای پر رونق، شعبه حافظ در تهران محل استقرار دومین شعبه بانکداری شرکتی شد.

وی ارائه خدمات آسان، یکپارچه، ویژه و سریع به صنعتگران، کارآفرینان و مدیران واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی بزرگ را در کوتاه ترین زمان ممکن از مهمترین ویژگی های این شعبه دانست و افزود: با وجود ابزارهای مالی جدید و نیروهای متخصص و آموزش دیده خدمات ارزی و ریالی را در این شعبه به بهترین نحو ارائه خواهیم کرد.

گفتنی است در این مراسم علیرضا صادقی معاون بانکداری جامع، بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران و بهرام واقفی رئیس اداره کل بانکداری تجاری بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.