تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 - 16:29
کد خبر : 34259

مرکز مالی ایران برگزار می کند؛

دوره آموزشی بررسی قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری

دوره آموزشی بررسی قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری
اخبار پولی مالی_ مرکز مالی ایران با کمک مدیران ارشد سازمان بورس، دوره آموزشی بررسی قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت صندوق های سرمایه‌گذاری را برگزار می‌کند.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از بازار سرمایه (سنا)، در دوره آموزشی بررسی قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری، رضا نوحی، سرپرست مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه علی اکبر ایرانشاهی رئیس اداره بازرسی صندوق های سرمایه گذاری به تدریس و انتقال دانش خود می‌پردازند.

این دوره آموزشی که با همکاری مرکز مالی ایران برگزار می‌شود با هدف شناخت دقیق و تحلیل ساختارهای قانونی فعالیت صندوق‌ها، کارشناسان و مدیران صندوق‌ها و همچنین تمامی علاقمندان به آشنایی عمیق‌تر با سازوکار صندوق‌های سرمایه‌گذاری، تسلط کامل بر سیستم عملکردی صندوق ها و چالش های پیش روی آن ها طراحی شده است.

شرکت کنندگان در این دوره با مقررات مرتبط با صندوق های سرمایه‌گذاری، ریسک‌ها، تضاد منافع و مهمترین تخلفاتی که در سال‌های اخیر در صندوق‌های سرمایه گذاری رخ داده است آشنا می‌شوند.

این دوره آموزشی از ۲۶ آبان ماه طی ۵ جلسه و به مدت ۲۰ ساعت آموزشی در مرکز مالی ایران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سایت www.ifc.ir مرکز مالی ایران مراجعه کنند.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.