تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 13:55
کد خبر : 39577

«دلوریان‌زاده» سرپرست معاونت مدیرعامل در امور منابع انسانی بانک مسکن شد

«دلوریان‌زاده» سرپرست معاونت مدیرعامل در امور منابع انسانی بانک مسکن شد
اخبار پولی مالی_ طی حکمی از سوی سرپرست بانک مسکن، دلوریان‌زاده به عنوان سرپرست معاونت مدیرعامل در امور منابع انسانی بانک مسکن منصوب شد.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از بانک مسکن – هیبنا، مراسم معارفه «علی اکبر دلوریان‌زاده» عضو جدید هیات عامل و سرپرست معاونت مدیرعامل در امور منابع انسانی با حضور علی عسکری سرپرست بانک مسکن، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون امور اعتباری و صابر عسکرپور عضو هیات مدیره و معاون امور مالی، اعضای هیات عامل و جمعی از مدیران و معاونان حوزه منابع انسانی برگزار شد.

عسکری با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمانی به ویژه در بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی محسوب می‌شود، گفت: بانک مسکن با توجه به حضور نیروهای انسانی متخصص در آن دارای ظرفیت انسانی بسیار بالایی است که امیدواریم با تجربه و دانشی که آقای دلوریان‌زاده دارند، در راستای آزادسازی ظرفیت نیروی انسانی و بالفعل کردن استعدادها و توانایی کارکنان بانک مسکن گام‌های مثبتی برداشته شود.

دلوریان‌زاده نیز در این جلسه با بیان اینکه دانش یک منبع بی‌انتهاست و دانایی مهمترین عاملی است که تاثیر مستقیمی بر رشد سازمان‌ها دارد گفـت: باید ظرفیتی ایجاد کرد که از دانش و توانایی نیروها بتوان به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و هر چقدر این بستر بیشتر مهیا شود شاهد تولید بیشتر دانش و افزایش توانایی همکاران خواهیم بود.

وی با اشاره به تغییر رفتار در محیط کسب و کارها افزود: امروز در فضای کسب و کارها نیروی انسانی از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضمن آموزش لازم به کارکنان باید نیروهای کارآمد را به خوبی شناخت و با شایسته سالاری فرصت شکوفایی را به آنان داد.

علی اکبر دلوریان‌زاده دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته‌های تحصیلی «مدیریت منابع انسانی» و «مدیریت ‌و برنامه ریزی توسعه» و در حال حاضر در مقطع دکتری تخصصی مشغول به تحصیل می‌باشد.

رئیس مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیرکل امور توسعه منابع انسانی شرکت سهامی بیمه ایران، مدیر کلی آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیر کل امور اداری و پشتیبانی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی و مرکز تحقیقات وزارت مسکن و شهرسازی از جمله سوابق کاری عضو جدید هیات عامل و سرپرست معاونت مدیرعامل در امور منابع انسانی بانک مسکن است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.