تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 - 17:45
کد خبر : 23068

تا پایان تیرماه؛

درآمد تسهیلات اعطایی بانک ملت به ۲۴.۷ هزار میلیارد تومان رسید

درآمد تسهیلات اعطایی بانک ملت به ۲۴.۷ هزار میلیارد تومان رسید
اخبار پولی مالی-جمع درآمدهای محقق شده بانک ملت از محل تسهیلات اعطایی از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه به بیش از 24هزار و 762 میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پولی مالی، بانک ملت گزارش فعالیت یک ماهه تیرماه خود را بر روی سامانه کدال منتشر کرده که براساس آن این بانک ۶هزار و ۴۷۸ میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی تنها در تیرماه داشته و جمع درآمدهای آن از این محل به بیش از ۲۴ هزار و ۷۶۲ میلیارد تومان از ابتدای سال رسیده است.
«وبملت» همچنین درآمدی ۳هزار و ۳۶۲ میلیارد تومانی از محل سپرده‌گذاری‌های خود در این مدت داشته که یک هزار و ۹۲ میلیارد تومان آن تنها در چهارمین ماه سال حاصل شده است.
این بانک درآمدهای خود از محل اوراق بدهی را هم در این مدت ۳هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان اعلام کرده است. درآمد بانک ملت از محل اوراق بدهی در اولین ماه از تابستان نیز ۴۹۵ میلیارد تومان گزارش شده است.
درآمدهای سرمایه‌گذاری بانک ملت تا پایان تیرماه نیز ۵۴ میلیارد و ۴۵۳ میلیون تومان و درآمدهای کارمزدی آن هم ۳هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان اعلام شده است.
بانک ملت در چهار ماهه نخست امسال ۲۶ هزار و ۷۳۷ میلیارد تومان مانده تسهیلات فروش اقساطی، ۵هزار و ۹۰۷ میلیارد تومان مانده تسهیلات جعاله، ۲۳۱ هزار و ۴۹۹ میلیارد تومان مانده تسهیلات مرابحه، ۲۰۶ میلیارد تومان مانده تسهیلات اجاره به شرط تملیک و ۶۳ میلیارد و ۵۲۱ میلیارد تومان مانده تسهیلات مضاربه‌ای داشته است.
مانده تسهیلات قرض الحسنه «وبملت» هم طی این دوره ۳۲ هزار و ۶۷۷ و مانده تسهیلات ارزی آن ۳۴۶ هزار و ۲۶۹ میلیارد تومان گزارش شده است.
در مجموع مانده تسهیلات این بانک طی چهار ماهه نخست امسال برابر با ۷۸۶ هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان بوده است.
جمع سپرده‌های بانک ملت هم تا پایان تیرماه امسال ۱۷۵ هزار و ۵۵ میلیارد تومان گزارش شده که ۷۲ هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان آن سپرده‌های مدت دار ریالی و ۵۷ هزار و ۵۱۹ میلیارد تومان نیز سپرده‌ مدت‌دار ارزی بوده است.
گزارش فعالیت منتشر شده توسط بانک ملت حکایت از آن دارد که این بانک در چهار ماهه نخست امسال ۱۵ هزار و ۱۲۸ میلیارد تومان هزینه بابت سود سپرده‌های خود پرداخت کرده است.
براین اساس، جمع سپرده‌های مختلف بانک ملت هم در این مدت به بیش از ۷۹۴ هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان رسیده که از این رقم سهم سپرده های بلندمدت ارزی ۲۴ هزار و ۳۲۷ میلیارد تومان، سهم سپرده‌های یکساله ۲۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و سپرده‌های دو ساله نیز ۷۸ هزار و ۲۷۱ میلیارد تومان بوده است.

اخبار پولی مالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.