تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 18:14
کد خبر : 44197

رئیس شعبه سمنان بانک توسعه صادرات:

دانش بنیان ها بیش از ۳۰درصد تسهیلات سمنان را جذب کردند

دانش بنیان ها بیش از ۳۰درصد تسهیلات سمنان را جذب کردند
اخبار پولی مالی_ رئیس شعبه سمنان بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد بیش از ۳۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی شعبه سمنان تا پایان دی ماه سال جاری به شرکت های دانش بنیان تخصیص یافته است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، عباس زاهدی رئیس شعبه سمنان بانک توسعه صادرات گفت: تا پایان آذرماه سال جاری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان این شعبه پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۶۳ درصدی را نشان می دهد.

زاهدی با اشاره به توفیق شعبه در جذب مشتریان جدید در سال جاری، افزود: بخش های مختلف صنعتی اعم از تولید سیم و کابل، کولر و بخاری، فروسیلیسیوم، ظروف یکبار مصرف، انواع رنگ، چسب، روغن موتور و فرش از تسهیلات و خدمات بانک توسعه صادرات ایران برخوردار شده اند.

وی حضور شش صادرکننده نمونه استانی در فهرست مشتریان شعبه سمنان بانک توسعه صادرات ایران را مایه امیدواری خواند و گفت: این دستاورد بیانگر ظرفیت بالای استان سمنان در تولید صادرات محور است؛ این شعبه همچنین افتخار ارائه تسهیلات و خدمات به یک واحد صنعتی صادرکننده نمونه کشوری را دارد.

زاهدی یادآور شد: این شعبه در راستای حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان، طی جلسات تخصصی خدمات و تسهیلات این بانک را معرفی کرده و تا امروز بیش از یک میلیارد ریال تسهیلات به این بخش پرداخت کرده است.

به گفته رئیس شعبه سمنان بانک توسعه صادرات ایران، این شعبه در بخش وصول مطالبات به رشد ۱۰۰ درصدی دست یافته است.

زاهدی در ادامه از تامین مالی یک واحد صنعتی در حوزه تولید یخچال خودرو خبر داد و گفت: این شعبه از بانک توسعه صادرات ایران بیش از ۴۲ هزار میلیون ریال به این طرح صنعتی تخصیص داده است.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.