تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 8:50
کد خبر : 23333

مدیر عامل بانک رفاه کارگران طی پیامی اعلام کرد:

خبرنگاران اعتماد عمومی را قوام می‌بخشند

خبرنگاران اعتماد عمومی را قوام می‌بخشند
اخبار پولی مالی-مدیر عامل بانک در پیامی فرا رسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران،لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.
خبرنگاران اعتماد عمومی را قوام می‌بخشند

متن پیام به این شرح است:

۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار است. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید عرصه قلم و آگاهی‌بخشی و با عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) و یاران باوفایش این روز را به همه خبرنگاران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در عصر حاضر و با توسعه روزافزون شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای اطلاع‌رسانی “خبر”، بیان رویدادها و اطلاع‌رسانی وقایع ماهیت و اهمیتی متفاوت از دوره‌های گذشته یافته است. امروز هر شهروند با رسانه‌ای که در اختیار دارد، خود در کار وقایع‌نگاری است و از زاویه نگاه خود، به انتشار اخبار دست می‌زند. آنچه اهمیت کار رسانه‌ها و خبرنگاران را بیشتر می‌کند، جایگاه اجتماعی و مرجع بودن آنان در کشف و بیان حقایق در میان انبوه پیام‌ها است.

خبرنگاران با التزامی که در خود و در کار خود ایجاد کرده و هم‌راستا با رسالتی که به دوش دارند، رویدادها را در شکل واقعی آن و تحلیل‌ها و تفاسیر را مطابق با رسالت حرفه‌ای خود به مخاطبان و مردم عرضه می‌کنند و اعتماد عمومی را که عنصری بنیادین در مسیر تعالی حاکمیت‌هاست، قوام می‌بخشند.

اصحاب رسانه، نقش بی‌بدیلی در آگاهی‌بخشی به عموم آحاد جامعه دارند و با اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار، مردم را در جریان تحولات و رویدادها می‌گذارند. این اقدامات و اتفاقات در نهایت منجر به همسویی و همگرایی می‌شود و در نهاد خود شفافیت را که لازمه اعتمادسازی است، تحقق می‌بخشد.

این روز را به همه عزیزان خبرنگار، اصحاب و اهالی رسانه و همه آنها که با قلم خود روشنایی و امید را بر ساحت جامعه می‌تابانند صمیمانه تبریک عرض نموده، برای همه این عزیزان از درگاه خداوند متعال سربلندی و توفیق مسالت دارم.

اسماعیل لـله گانی

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.