تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 14:17
کد خبر : 37460

حمایت گسترده بانک ملی از بخش های مختلف اقتصادی در یک‌سال گذشته

حمایت گسترده بانک ملی از بخش های مختلف اقتصادی در یک‌سال گذشته
اخبار پولی مالی_ بانک ملی ایران در راستای حمایت از تولید و رونق اقتصادی در کشور، از ابتدای آبان سال ۱۴۰۰ تا پایان مهر ۱۴۰۱ مبلغ دو میلیون و ۵۶۳ هزار و ۸۳۶ میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ۶۶ هزار و ۱۷۲ مورد تسهیلات به ارزش یک میلیون و ۵ هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال به بخش صنعت و معدن پرداخت شده است.۷۳۱ هزار و ۵۶۲ مورد تسهیلات نیز به ارزش ۸۱۶ هزار و ۸۹۷میلیارد ریال به بخش خدمات پرداخت کرده است.

همچنین بخش بازرگانی با دریافت ۲۴۵ هزار و ۲۱۷ مورد تسهیلات به ارزش ۵۴۶ هزار و یازده میلیارد ریال از دیگر بخش هایی بوده است که از تسهیلات بانک ملی ایران استفاده کرده است.

بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی هم ۱۰۱ هزار و ۴۴۲ مورد تسهیلات به ارزش ۱۵۱ هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال از این بانک دریافت کرده است.

در بخش مسکن و ساختمان ۲۹ هزار و ۲۳۵ مورد تسهیلات به ارزش ۳۷ هزار و ۸۰۹ میلیارد ریال به بخش مسکن و ساختمان پرداخت شده است.

بخش صادرات نیز ۳۸۳ مورد تسهیلات به ارزش ۵ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال از بانک ملی ایران دریافت کرده است.

گفتنی است بانک ملی ایران با هدف تقویت توان تولیدکنندگان داخلی در نیمه دوم سال جاری نیز به روند اعطای تسهیلات به این بخش ها ادامه می دهد.

اخبار پولی مالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.